batmanbebis

Alla inlägg den 24 september 2014

Av batmanbebis - 24 september 2014 21:20

 


Det var dags för en bild.


Bilden är från sommaren när vi repade in en jävla massa låtar

Fick lite fritid och åkte ut till denna fantastiska plats


Älskar denna bild..


#älskar #andetag #musik #sommar #solsken #hjärta #foto #dagens #bild

Av batmanbebis - 24 september 2014 18:48

Att jag har hormonstörningar blir så jävla tydligen när mensen kommer.

Plötsligt inser jag att jag krypit upp i min pojkväns famn i soffan och gosar.

Jag vill ha flera godnattpussar och längtar efter honom när jag är påväg hem.


För två veckor sen fanns inte det där.

En vecka föra mens, så känns det inte såhär.


Så vafan är det som är fel egentligen?


Så nu är det mens.

Sen så är det dags för gröna dagar och jag hoppas vi kan ha sex nu och under ägglossning.


Tänk om det skulle funka.



#gravid #längtan #hoppas #högstaönskan #sorg #försöka #hormoner #mens #pojkvän #relation #svår

Av batmanbebis - 24 september 2014 18:45

Hittade ju en Iphone i lördags och efter mycket om och men så är ägaren funnen!


Det är förövrigt helt otroligt att Polisen bara har öppet till klockan 16 så att man kan lämna in upphittade saker.

Så vi som oftast jobbar till fem, vi kan alltså aldrig lämna in något?


Så jag skrev ett inlägg i flera Köp o Sälj grupper på facebook.


Så jag fick kontakt med flickans mamma som tappat mobilen och vi ska ses imorgon känns bra i hjärtat!


#upphittat #mobil #iphone #görarätt #glädje #bra #jävligtbra

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards