batmanbebis

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

E kom till mitt jobb

Av batmanbebis - 22 september 2014 20:00

Behövde gå till banken efter jobbet idag och glömde min plånbok hemma så jag bad E möta mig i centrum.

Han sa att han kunde komma till mitt jobb!


Va kär jag kände mig plötsligt när han stod där i hallen på jobbet.

Han var så snygg!


Ungarna frågade vem e det

E skojade och sa att han var min farfar, ahhahaha barnens min!


Men det var en mysig känsla, få känna lite pirr mitt i all förbannelse och längtan


#besök #längtan #pirr #pojkvän #jobbet

Ego
 
 
Maria

Maria

24 september 2014 10:52

Hej!
Jag och maken gjorde utredningen på sophiahemmet, första mötet så pratade vi om hur länge vi försökt, om vi ev har tidigare barn från snnat förhållande och om man gjort abort.
Fick även frågor om hälsa, jobb och ev tidigare könsjukdommar.
Sedan fick jag göra ett VUL och så fick jag remiss till att lämna blodprover (specifik cykeldag fick även remiss för kolla om äggledarna var öppna samt kolla livmodern med ultraljud och kontrast, maken fick remiss för blodprov och spermaprov)
Cykeln som följde genomförde jag alla blodprov och undetsökningar och maken lämna sina prover.
1,5 månad efter första besöket var vi på återbesök och remiss gick iväg för IVF hos landstinger, åbropade vårdgarantin och fick komma till fertilitetscenter innan sommaren men vi valde endå att starta i augusti för att njuta av sommaren.

http://Kampfisken.bloggplatsen.se

batmanbebis

24 september 2014 18:44

Vilken resa!
Vi får inte göra IVF
Hur går det för er?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards