batmanbebis

Alla inlägg den 22 september 2014

Av batmanbebis - 22 september 2014 20:00

Behövde gå till banken efter jobbet idag och glömde min plånbok hemma så jag bad E möta mig i centrum.

Han sa att han kunde komma till mitt jobb!


Va kär jag kände mig plötsligt när han stod där i hallen på jobbet.

Han var så snygg!


Ungarna frågade vem e det

E skojade och sa att han var min farfar, ahhahaha barnens min!


Men det var en mysig känsla, få känna lite pirr mitt i all förbannelse och längtan


#besök #längtan #pirr #pojkvän #jobbet

Ego
Av batmanbebis - 22 september 2014 19:56

Vi har inte haft sex på länge så igår var det dags

Något som är svårt i vår relation är att ta första steget.

Vi går sällan och lägger oss samtidigt så att bädda ner sig och börja mysa är ju inte så...lätt.

Nu får det mest bli...ja jag vetefan.

Igår var han väl så på så han la sig i sängen tillsammans med mig och försökte ta initiativ.

Men det komiska är att det blev så fumligt.

Och då blir jag sur för att det är fumligt och hattigt så jag tappar ju lusten

Hahahah jag sa MEN SLUTA FUMLA.

Fan va jag gör honom osäker med min elakhet och mitt jävla humör.

Men ja.....det ...funkade:)


Tror vi båda behövde det.

Att inte ha sex påverkar en relation mer än vad man tror.

Man glider isär, snabbare än vad man tänker på.

Man behöver komma(haha) varandra närmare.


Ha sex!!


#sex #relation #tillsammans #pojkvän

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards