batmanbebis

Alla inlägg den 20 september 2014

Av batmanbebis - 20 september 2014 18:34

Nu har jag mailat fram och tillbaka med killen som har studion.

Har varit ett helvete att välja låtar.


Blev dessa:




Och sen denna:



Detta är låtar jag känner mig relativt säker på, men är ju såklart bortskämd med att stå och yla framför en text så det måste jag vänja mig bort ifrån..Men ska nog eventuellt skriva ut en text iallafall?


Ska bli rätt skoj iaf!


#studio #spelain #läskigt #musik #skiva #nervös

Ego
Av batmanbebis - 20 september 2014 12:08

Livet går så jävla fort ibland.

Veckorna går fort och kryssningen som jag åkte på förra helgen känns som en evighet bort.


Känns som att jag och E inte varit med varandra, kännts ett bra tag som att vi glider ifrån varandra.

Det här med att försöka bli gravida är otroligt påfrestande.

Som en jävla klump i magen och att ibland ha sex mekaniskt, till att inte vilja ha sex alls utan bara vilja skrika.


Så jag tänkte att vi skulle åka iväg idag och promenera lite, sitta vid vattnet och äta korv och bara vara...


Får stanna upp ibland för att kippa efter andan, ta ett stort andetag och fortsätta.


Två  kollegor har nu visat sig vara gravida.

Jag kommer att få se deras mage växa, höra deras förväntningar.

Det är så, så jävla jobbigt.



#bebis #längtan #isär #hoppas #svag #andas #försök #barnlös

Av batmanbebis - 20 september 2014 00:05

Vill så gärna skrika ut att vi lyckades
Vill säga att jag blev gravid
Helvete

Älskar min pojkväns famn men tanken på sex finns inte. ..

#fan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards