batmanbebis

Alla inlägg den 18 september 2014

Av batmanbebis - 18 september 2014 21:17

Många inlägg har jag skrivit hysteriskt om min pojkvän E, om hur han driver mig till vansinne.

Sen var jag på kryssning förra helgen och pratade med min syster och kom på flera saker som är unikt med E, och som jag älskar.


Han är väldigt trevlig och hjälpsam.

Är vi på besök hos någon, så hjälper han med disken och frågar om han ska göra något.

Det låter självklart men då jag har träffat andras pojkvänner så nä, så är inte fallet.


Sen är det massa småsaker som han gör, som jag nu glömde bort, såklart, hahaha

Exempelvis så träffade jag ju min kusin och hans tjej på kryssningen.

Hon ville helatiden gå iväg med honom, sen när vi gick av båten så gick hon och han i förväg långt före oss.


Så hade E aldrig gjort, om jag av nån anledning hade gått i förväg hade han sagt att Nej vi måste vänta in dom andra.


Sen idag efter föräldramötet så kom min kollegas pojkvän.

Han hälsade knappt.

E skulle typ tagit alla i hand.


Senn åkte min kollega iväg i bil, det sjuka är att hon bor as nära mig, men det var inte tal om o fråga om jag ville åka med.


E har inget körkort, men han hade lätt erbjudit sig skjuts.


Sånahär saker gillar jag att påminna mig själv om när jag är hysterisk pga mina hormoner(och ibland pga E)


Såg jävligt lustigt ut när min kollega hälsade på sin pojkvän


Åhh heeej ååå förlåt förlåt mig älskling åhh jag kommer, jag skyndar mig ska bara ta min väska.


Klockan var alltså 20.10 och han hade väl fått vänta i tio minuter på henne.


Va olika relationer kan se ut


#relation #hysterisk #skjuts #ego #samåkning #tillsammans #respekt

Censur · Ego
Av batmanbebis - 18 september 2014 21:01

Första föräldramötet med denna klassen är avklarat.

Snabbt och smärtfritt!


haft en jävla huvudvärk idag, jag är så dålig på att dricka!


Måste skaffa mig en flaska, en sån med pip, då tror jag man dricker mer..måste köpa!


#möte #vätska #jobb

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards