batmanbebis

Alla inlägg den 17 september 2014

Av batmanbebis - 17 september 2014 20:35

La en beställning på sportsdirect igår på 800 kronor.

Idag la jag en beställning på Haléns på 900 kronor.


Well..


I need it


#shopping

Av batmanbebis - 17 september 2014 18:12

I början av sommaren tog min kollega i 20års åldern mig åt sidan och sa

"herregud, min mens är sen, jätte sen tänk om jag är gravid"


Vi hade lite samtal om att man inte ska ha sex oskyddat, men ja hon är ju ingen snorunge, men vet inte vad jag ska svara.


Hennes mens kom och hon sa att hon var överlycklig.


Idag tog hon mig åt sidan


"jag är sååå glaaaad, min mens kom nu...den är tre veckor sen, jag grät fan igår för att jag var så rädd"


Och då blev jag sur


"Vet du, detta är andra gången du säger detta till mig, nu är det dags att du skärper dig. Om du inte vill ha barn då skyddar du dig, det finns flera alternativ. Är det värt att du som nu gått och varit orolig och gråtit?
Vill du gå igenom en abort, hur tror du att du mår då?


"Jag veeeeeeeeeeeeeet" svarade hon.




Ja, fast nej du har INGEANING!!!!!!!!!!!


Jag vill, vi är många som försöker, och när du går och knullar och sen är ap orolig så blir det LITE som ett slag i ansiktet att du ska prata med mig om att du KANSKE är gravid.


#hysterisk #längtan #graviditet #helvete #käften #orättvist

Av batmanbebis - 17 september 2014 18:04

http://www.kristianstadsbladet.se/hassleholm/article2244959/Han-overfolls-pa-vag-till-fritids.html


Självklart är det hemskt varje gång man läser om att någon blivit misshandlad. Men denhär gången så kände jag igen ansiktet.

Roger är en flitig hårdrockare som man sett i många sammanhang.

Har festat med honom och han är en otroligt trevlig typ.

Nu har någon misshandlat honom och det blev verkligen en klump i magen när man kände igen offret.


Fyfan!


#misshandel #nyheterna #feg #idioter #slutaslåss

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards