batmanbebis

Alla inlägg den 14 september 2014

Av batmanbebis - 14 september 2014 19:23

Såhär kan man läsa i tidningen


"Valde var hemma hos farmor och hennes sambo farmorn var på vårdcentralen och sambon på toaletten då han hör dörren öppnas"


Min tanke är...du hör dörren öppnas, varför inte spola o gå o kolla?


Sen tänker jag att dom bor i villa, eftersom det står att huset ligger vid en skog.

Vid hus brukar det finnas en trappa.

En tvååring tar en liten stund på sig att gå ned för en trappa.

Sen så går inte en tvååring så fort, man går lite, sen stannar man upp och kollar på något...Oftast blir dom trötta rätt fort och sätter sig ned någonstans...Gråter gör dom nog defintivt då dom inser att ingen trygghet e där.


Sambon kontaktade farmorn och resterande av familjen och dom letade i en timme.

Under den timmen borde dom hittat pojken.

Pappan säger tll aftonblandet"ja jag stämplade tillomed ut tidigare från jobbet för o hjälpa"


eh ja, klart man ska hjälpa, det är din son!?!?!

Efter en timme kontaktade dom polis.


Snabbt var flera hundra människor på platsen.

Dom gick skallgång från huset och flera km, hittade inget.

Flera människor anslöt sig och letade till långt in på natten.

Vid detta laget var pojken kall frusen och rädd, och borde ha gett ifrån sig ljud??


Dom hittar pojken, vad jag vet typ klockan 11-12 dagen efter.

1 km från hemmet, under en typ gran??!?

Där har alltså flera hundra människor letat redan och gått förbi.

Men ingen såg en pojke, pojken måste också sett folket och ska då med sannorlikhet ha ropat eller krypit fram


Jag tror det var något skumt.

Han satt där öppet, jätte nära huset, varför såg ingen honom!?


Jag hoppas polisen reder ut detta.

OM fallet är så att pojken varit ute i TOLV timmar, så borde pojken vara rätt illa däran


#valde #försvunnen #missingpeople #fishy #skumt #hurvardet #seriöst #borttappad

Av batmanbebis - 14 september 2014 17:55

Hemma från kryssningen.

Känner mig alltid så varm efter kryssning, luften måste verkligen vara kass, känns som jag sovit med kläderna på och typ i en låda.

Sover som en gud på kryssningar dock, men sen, uhhea.

Fatta människor som jobbar på båtarna, samma luft, trånna utrymmen, heltäckningsmatta..blää.

Skulle sakna att promenera på asfalt!


Karaoken är EN timme. Och det är så jävla konstigt.

Det kryllar av folk som vill sjunga, alltid när jag åker, men man ska ha den i en timme.

Alla får sjunga EN gång, sa värden.

Jag lämnade in min lapp fem minuter efter att karaoken börjat.

Jag fick sjunga sist.


Vissa fick sjunga två gånger, och då sa jag till
"hejsan ni var noga med att alla får sjunga en gång, men nu e hon uppe igen"


Jaaa, men vi visste inte att det var samma Sara

Okej, men om ni ser Sara resa sig upp och komma fram så avblås allt?

Då log värden bara.


Så tråkigt, finns massor av folk som åker just för denna lilla stund, really!


Jag sjöng och en gubbe spelade luftgitarr under hela låten, så jävla kul, sånt jävla drag!!!!!!!


Nu ska jag maila Birka och fråga varför dom inte förlänger karaoken.

Och fråga hur man kan fixa en karaokekryss.


Så jävla kul det vore!!


Åt en halvtorr macka nu innan landgång med kycklingröra på blev så sur efter första tuggan, den var inte god och då blir jag så sur på mig själv att jag inte lär mig. Köpemackor är sällan goda!


Blev lite lakrits med citron som jag köpte till E också, taxfreen var inget att hurra över.


Men en kanon kul kryssning, men man är inte som förr.

Minns att vi alltid var uppe till frukosten, och la oss efter...sånt röj!


Nu började jag känna mig febrig och den höga musiken gjorde mig as trött.

Men JAG hade kul och det är huvudsaken:)


Pratade mycket med syrran om E och ja jag vetinte hur jag tänker nu egentligen.

E ligger i sängen och sover och har så gjort sen flera timmar, han är stekhet och har nog feber.


han har iaf sjukt många fina sidor, som min syrra också sa, han e verkligen snäll!


Men hans sidor som gör mig galen gör ju att de goda sidorna  hamnar i skymundan.


Helt död nu iallafall, ska fixa lite heta nudlar och smaska i mig.

Ungjävlar stod o vrålade utanför vår hytt sju imorse, och hade nåt jävla lopp så dom dundrade förbi.

ahhh!


#karaoke #tips #kryssning #birka #lakrits #relation #båt #starkare #förkylning #promenera #ungjävlar #sjuk #syster

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards