batmanbebis

Alla inlägg den 13 september 2014

Av batmanbebis - 13 september 2014 11:43

Fan va jag har sovit knepigt inatt, jag som alltid sover bra.

Har knölat runt och gått upp och kissat två gånger.

Vaknade och kände mig inte alls utvilad, men kunde inte somna om.

Nu har jag varit vaken i en timme och funderar på att lägga mig en stund.

Hinner jag?


Idag ska jag på kryssning med Birka, och jag vill ju inte behöva stressa.


Känns jobbigt med E igen, jag kan inte sätta fingret på varför.

Han ska inte med på kryssningen, vilket nog är ganska bra.


Håller vi på att glida isär?

Ibland känns det som att an märker på mig när jag känner såhär..För igår så höll han om mig jätte hårt och viskade att han älskade mig.


Älskar dig, är inga ord vi slösar på direkt, så orden träffar när dom kommer.


Ja jag vetinte alls vad som händer med mig nu.

Ska få prata med min syster ikväll ialllafall, hon har så många bra tips och råd.


Men nu ska jag väl vila, sen packa duscha, torka håret och locka håret.

Knapert med tid!


#kryssning #separation #kärlek #relation #pojkvän #birka #iväg #avstånd #3ord #tips

Av batmanbebis - 13 september 2014 11:11

Ser ett program om en familj som har 17 barn, och mamman har en i magen.


Funderade på det idag när jag satt på toa och rullen tog slut, jag tycker rullen tar slut förjävla fort ibland, speciellt när vi båda är förkylda.


Hur jävla fort lär inte rullen gå hemma hos en familj på 17 barn och två vuxna?

En rulle om dagen?
Hur många toaletter har dom?


Dom har nog aldrig ätit köpepizza, det lär ju va för dyrt.


Inträde till Grönalund? oj jävlar!

Tvätta, lär ju lätt bli tre maskiner om dagen.


Jag kan inte heller se att iaf en föräldrer jobbar, vetinte hur det skulle gå ihop.

Jobba och kanske komma hem vid fem-sex tiden, då ska du stå och laga mat, till 19 personer..Lär ju ta...en stund.


Sen ska du diska, du har förmodligen en diskmaskin, men den rymmer ju inte allt efter en måltid.


Säg att klockan är runt 20.00, då inser du att du behöver föröka få några i säng, kanske får man hjälp av äldre syskon...


21.00 inser man att jävlar, ja måste tvätta, tre maskiner...


Maskinerna är klara klockan 23.


hahaha, nej inte fan kan man jobba samtidigt som man har en sånhär stor familj.


#funderingar #17barn #omöjligt #försöka #storthus

Av batmanbebis - 13 september 2014 11:02

Fyfan va hemskt!
I Vikmanshyttan så var en pojke hemma hos sin farmor, farmorn var iväg på vårdcentralen och hennes sambo var på toaletten när han hörde dörren öppnas.

Pojken på två år är borta.

Fyfan vilken känsla.

Detta var vid 16 tiden igår och han är fortfarande inte hittad!?


Jag fattar inte.

Alla barn är såkart inte lika men min erfarenhet är att barn på två år inte kan gå så fort, och brukar stanna upp efter en stund för att titta på saker.


600 personer letar efter pojken, jag bara fattar inte var han kan vara.


Stackars familj!


#missingpeople #försvunnen #sorg #leta

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards