batmanbebis

Alla inlägg den 12 september 2014

Av batmanbebis - 12 september 2014 17:37




Dessa är några jag funderar starkt på.



#studio #inspelning #hjälp #tips

Ego
Av batmanbebis - 12 september 2014 17:19

 


Här är mina nya lurar.

Sladden är en LED sladd vilket innebär att den lyser
Har inte fattat riktigt om man kan få den att lysa helt eller om det ör, som just nu, bara så att den blinkar i takt med musiken....Det är ju rätt coolt det med.

Bra ljud.

Bra med tjock sladd för jag lyckats alltid få små knutar på mina sladdar.


#led #cool #shopping #lurar #promenera #musik

Av batmanbebis - 12 september 2014 17:08

Vaknade 6.30, bussen gick 6.40 wooooho!

Jag  var inställd på att ta taxi ändå stressade jag som fan.

Kom upp till bussen, ser att nästa buss(dock fel buss) går om tio min...Jag hade kunnat ta den en bit, men min hjärna funkade inte...Så jag började gå o gå o o gå, för o komma närmare jobbet, o få en billigare resa:)
Kom fram tre minuter innan halv, inga barn på plats, grymt!


Sen behövde jag bara se min kollega för att bli på pisshumör.

Hon har ju varit sjukskriven så jag har sluppit det.

Hon är ful, elak, egoistisk och har en hemsk barnsyn men.....hon är bra på o skriva scheman och strukturera med tider osv.


Hon har en tendens att säga till mig vad jag ska göra, vilket är konstigt, jag säger aldrig åt henne vad hon ska göra.


Så mötet imorgon var jag helt tyst på, det har aldrig någonsin hänt på ett möte.

Men jag blev så less.


Slutade iaf tidigt idag och hon jobbar bara till klockan tolv och det är ju tur.


Tänk vad EN person kan förstöra på en arbetsplats...fyyy!


Ikväll blir det kanske karaoke, har mailat lite med killen som har studio men vet fan fortfarande inte vilka låtar, börjar känna smått panik. Har inte så mycket tid på mig!


#karaoke #idiot #jobbet #kollegan #taxi #försenad #fredag

Ego
Av batmanbebis - 12 september 2014 17:05

 


Glömde igen att fota i korgen i butiken och fick lägga ut allt hemma, och har en minimal diskbänk så jag fick lägga allt i sängen:P
Köpte också en grillad kycking, men inte så gosigt o lägga den i sängen.


Idag tänkte jag ha kyckling med thai kryddan, som finns på bild.

Fräsa lite rödlök, grön chili och se om jag har frysta grönsaker i frysen, in i pitabröd och mums!

Hoppas jag.


#kundkorgen #handla #mat #mattips #fredag #mys #kyckling

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards