batmanbebis

Alla inlägg den 9 september 2014

Av batmanbebis - 9 september 2014 17:30

När jag klev av bussen nyss så tänkte jag på att jag orkar inte mer.

Jag är inte lycklig.

Sen nästa vecka är jag det, eller tror jag är det, eller kanske om tio dagar.

Jag känner mig så tom, så urholkad, som ett skal.


Det känns som att alla kör om mig.

Jag är i den åldern nu där folk runtom skaffar barn, karriär, körkort, hus, relation.

Jag står bara still.


Nu säger jag till E att jag inte orkar längre tänkte jag..


Samtidigt i mitt huvud spelades hög musik, min hjärna gör så för att den inte orkar tänka på jobbiga saker.

Det är verkligen som att försöka tänka när stereon är på hög volym.


Kom hem och E är inte hemma.

Hans laddare till mobilen är trasig, så han går inte att nå.

Det har tidigare varit ett stort problem för oss att han glömmer att svarar i mobilen, och jag har blivit orolig

Nu KAN jag inte nå honom, inte alls.

Så det e ju bara o vänta nu, kommer han hem ikväll, imorgon?
Vem vet.


Jag kan ju dock tycka att man skriver en lapp, om vart man är och när man kommer.


Ja jag vetinte..


Hatar denhär känslan.



#sorg #tom #hål #pojkvän #trasig #helvete #försöker #svag #orklös #avslut

Censur · Ego
Av batmanbebis - 9 september 2014 07:29

Hur kan jag någonsin bli lycklig när jag lever med en olycklig man?


Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards