batmanbebis

Alla inlägg den 8 september 2014

Av batmanbebis - 8 september 2014 19:47

Sådär nu har jag lugnat ner mig lite...eller ja, jag frossade mat..Så mycket man kan frossa efter man gjort en magsäcksperation.


Åtta nävar chips

Två små glas cola zero

En knäckemacka med ost och gurka

Nu är jag as mätt och mår inge vidare.


Hahaha jag kom o tänka på när jag gjorde testen för ADHD/ADD.

Jag fick se på en gammal datorskärm, olika former.

När man fick se en form blinka två gånger i rad så skulle man trycka på en knapp

Färgerna var blå och röd.

Så om det var cirkel cirkel så skulle man trycka

Inte om det var cirkel kvadrat.


Jag minns att testet gjorde mig galen, jag försvann in i en annan värld och kollade på sidan av skärmen och funderade vad jag skulle laga till middag.

Hade svårt att koppla av efter testet, skulle till jobbet och kände mig as stressad, var på dåligt humör och lätt irriterad.

Dom ville att jag skulle göra om testet efter en månad, jag vägrade...fyfan


#adhd #test #utredning #ätstörning #fuckit #missbruk

Av batmanbebis - 8 september 2014 19:12

Okej.....

Min pojkvän har IGEN varit uppe hela natten och spelat något jävla datorspel.

IGEN

Så går en ägglossning åt helvete.

Jag är så arg nu så att jag skakar.

Sånt slapp jag tidigare när jag gick på antidepp piller, jag kunde bli arg men inte såhär.

Det är sjukligt och inte normalt att spela en hel natt, sådeså!


Nu har han inte druckit på ett tag så då måste han ta till något annat.

Alltid denna jävla verklighetsflykt!!


Jag har lust o dra upp honom ur sängen och slå honom.

Min hjärna går på högvarv hur jag vill straffa honom, men det är inte lönt.


Så imorgon är den fetila perioden slut.

Så nu dröjer det en månad igen innan den fertila perioden börjar.

Och vem vet om vi kan ha sex då, eller om han driver mig till vansinne.


Om två dagar firar vi två år.


#helvete #sågspån #hysterisk #barn #fanfanfan #slut #spel #missbruk #less #pojkvän #döda

Av batmanbebis - 8 september 2014 18:27

Idag har jag ägglossning enligt mensappen.

Och vi har verkligen inte haft sex...knappt alls.

Det är väldigt påfrestande med mitt humör.

Om man känner för att strypa sin pojkvän så är det ju inte så lätt att ligga med honom


Jag höll på att bryta ihop idag på jobbet också.

Jag har misstänkt sen förra veckan att min kollega är gravid.

Och idag bara slog det mig, det är hon, hon bara är det!


Ja berättade det för min närmaste kollega och hon sa, vafan det har jag också funderat på!


Vi hade rast samtidigt och jag såg att hon ska komma senare på fredag.

Aha, ska du till läkaren sa jag.

Nää något annat sa hon och såg lurig ut.

Mm jag vet nog vad det är sa jag, men du berättar när du är redo

Hon såg ut som en fågelholk och en annan kollega kom in och bytte samtalsämne.


Jag gick in på toaletten och tårarna rann.

Hon har varit tillsammans med sin kille i ett år.

Jag...jag vetinte.

Det är inte rättvist!!
Jag ska behöva se henne bli större få mer mage.

Jag kommer få höra henne prata om det.


Jag vill inte!!!!!!!!!!!


Helvete så jävla knäckt jag blev.


Har en annan kompis som ska på utredning nu på måndag.

Nu är hennes mens sen, den har aldrig varit sen och nu är den sen, tio dagar!


Jag orkar inte!


#sorg  #längtan #orättvist #tårar #barnlös #helvete #jobb #gravid #9månader #fanfanfan #nollork

Av batmanbebis - 8 september 2014 18:16

Efter jobbet idag så hjälpte jag pappa att köpa byxor.

Han hatar verkligen sånt och får smått panik så jag följde med som stöd.

Och det är verkligen skillnad att handla på en butik för män än en för kvinnor, eller båda.


Han köpte ett par byxor, när han typ sprang iväg för att prova så sa jag

"vi ber er om hjälp om vi behöver"

eftersom tjejen i butiken sa"gå in du o ta på dej dom så kommer jag om en stund!!


vi gör det här på vårat sätt sa jag.


så han fick prova i lugn och ro...

detta är ju inget som sker på H&M att nån ska komma och kolla när jag provat


Sen såg jag hur pappa fick smått panik och ville betala, han tog också ett par strumpor.

Vill du ha fler strumpor?

Nej tack

Ja, för tar du ett tio par kostar det 199, ett par 69.

Tack, det blir bra såhär, säger pappa.

Okej, men ett par till då? För då betalar du 99 kronor.

Ja, nja ja okej då sa pappa, och nu var det riktigt jobbigt såg jag på honom.

Plötsligt ringde hans mobil och då började han se ännu mer panikslagen ut.

Om du tar ett par byxor till så får du dom för halva priset!

Okej, säger pappa, jag ska tänka på saken..

Nej, men det gäller bara nu så visst vill du ha ett par till.


I detta läge hade jag fan lust att skrika.

Har man ingen känsla för sånthär?
Eller vill man bara sälja?

Det var jobbigt och jag uttryckte ju detta för henne.


Han tog iallafall ett par till, efter mitt stöd och att hon hämtade storleken åt honom.


Herregud, sa jag när vi gick ut ur affären.

Ja, jag hatar verkligen detta svarar pappa.


Jamen jag skulle ju också bli galen, inte fan frågar nån mig om jag vill ha mer grejer när jag handlar.

Men det är för att ni är män, och många gånger inte vet vad ni vill ha, eller handlar för att ni måste.


Nu kommer han inte handla igen på sju år sa han:P


#dressmann #shoppa #pappa #asberger #problematik #stötta #dotter


Av batmanbebis - 8 september 2014 12:10

Kollegan är gravid. ..hon har inget sagt men ja...

Kommer gå sönder av att se henne varje dag.

#ledsen #kollega #gravid

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards