batmanbebis

Alla inlägg den 7 september 2014

Av batmanbebis - 7 september 2014 23:01

Ja om man ska bli gravid är det ju bra att ha sex. Haft det alldeles för lite nu när det är ägglossningstider..

men nu blev det!

och nu ångest över klockan

#nojustice

Av batmanbebis - 7 september 2014 20:43

 


Nu är det dax att börja töja hålet i öronen igen!

Har haft töjda hål i flera år, men plötsligt en dag började ena hålet att bråka, jag lät det vila och det krympte, det var vinter och då är det inte så smart att töja.

Sen glömde jag bort det, men inser nu hur snyggt det är.

Hålen är ju såklart inte helt igenväxta utan är rätt stora men HÄR SKALL TÖJAS!


#hål #öron #töja #stil #spiral #jehu #snygg

Allmänt · Ego · Tips
Av batmanbebis - 7 september 2014 20:35

 


I fredags på jobbet testade jag denna.

Blandade med mjölk och shake shake!

Ni ska verkligen shakea(stavning?) denna då blir den luftigare och fluffigare, alltså rör inte bara om.


Den var otroligt smakrik och GOD!

Jag har provat ett flertal olika protein shakes och många har en konstig smak efteråt, lite papperaktigt..Men inte denna:)
Så denna ska jag glatt slurpa i mig som mellanmål på jobbet.


En period hade jag med mig keso med kalkon på jobbet också as bra men det är så jobbigt att jobba med barn och gå och äta, att dricka gör det hela mer ...diskret:)


www.bodystore.se där beställde jag!


#tips #hälsa #protein #shake #mellis #jordgubb

Av batmanbebis - 7 september 2014 16:23

Igår besökte jag en loppis tillsammans med min vän och hennes vän, samt deras bebisar.. kan ju säga att man kände sig lite utanför. Bebis bebis bebis.hon har en sån vagn och bla bla. .
Under den här helgen har jag funderat på om jag är redo för barn. Jag har längtat ihjäl mig och varit ledsen. ..insåg också att jag absolut inte kan bo kvar i min lya. .för lite golv..barn behöver verkligen space. .

Hur får folk lägenhet. .är fan svårt!

Av batmanbebis - 7 september 2014 16:15

Påväg hemåt efter en helg på vift

#away #landet # hem #söndag

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards