batmanbebis

Alla inlägg den 2 september 2014

Av batmanbebis - 2 september 2014 19:22

Ni gör mig galen!!!
Buuuhuu varför är ALLA killar så dumma?
Buuuhuuu varför ljuger alla killar jämt?
Buuuhuu jag hittar aldrig nån om är seriös!!

Buuhuu ingen vill ha mig.


Well

Människor generellt är dumma, det är inget bara killar är.

Killar ljuger av samma anledning som resten av mänskligheten. Förmodligen för att dom inte vågar berätta sannigen eller för att du inte betyder något för dom.

Du hittar inte någon som är seriös för att.......är du själv seriös?


Att be någon komma hem till dig på första dejten, är det seriöst?

Om du har respekt för dig själv, så kommer killar att respektera dig.


Om du går o säger att alla killar är svin, vilka killar lockar du då till dig?



Sen så sitter dessa tjejer  och ylar på facebook hur ond världen är och hur dumma killar är.

Så håller en massa tjejer med!?

Varför håller ni med? Har ni så jävla dåliga erfarenheter av killar?


Om nån mot förmodan inte skulle hålla med, ja då jävlar blir det liv..

Då "fattar man ingenting" och är elak.


Mår människor verkligen bäst av att man klappar medhårs och säger"stackars gumman, gud va alla andra är dumma mot lilla dig"


FAN HELLER!


#idioter #korkadebrudar #girlpower #hållkäften #starkare #ståupp #våga #motströmmen

Av batmanbebis - 2 september 2014 19:02

Utan att ha ändrat min kost så bestämde sig min mage för att bråka.

Igår var jag så hård i magen, utan att gå in på detaljer så....satt ja på toa och höll i mig i handfatet och nästan grät.

Det är verkligen hemskt.

Så idag har jag knaprat aprikoser och katrinplommon juice.

Jag blev så förstörd igår, och man kan få riktigt jobbiga problem om man går med hård mage länge, hu!

Så ikväll ska jag även göra en smoothie på banan, ananas, linfrön och havremjölk!

Gillar inte att ta medicin så jag brukar försöka att ta till saker du kan köpa i affären:)


Imorgon ska jag med jobbet till en lekpark.

Vår första utflykt, spännande som attans hur det ska gå.

 94 barn och nio pedagoger wooho!


#linfrön #mage #smoothie #aprikos #ajsomfan

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards