batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

Nej betyder Nej!

Av batmanbebis - 23 augusti 2014 19:52

Något som gör mig riktigt galen i min relation är när man inte respekterar att jag säger nej, det kan även handla om de minsta sakerma, ja ser rött.


-Ska vi inte äta pizza ikväll?

-Nej, jag vill inte ha pizza

-Joo, pizza vore ju gott

-Nej, jag vill inte

-Jo tänk dig en god pizza med kebab

MEN NEJ!!!!


E menar bara väl och vill skoja lite men han gör fan såhär ofta.

Och jag tycker att jag förminskas när mitt Nej inte spelar någon roll.


Låg inne i min nya säng och kollade in facebook.

E var i vardagsrummet och kollade datorn.

Sen kommer han in


-Jag tänkte vila

-Jaha? Jag ligger här nu

-Jo men jag tänkte vila så kan du lägga dig rakt

jag lägger mig rakt.

Fortsätter att läsa min text i mobilen

-Kan jag få ligga på den sidan, jag måste få ladda mobilen

-Nej, jag vill ligga här, tyst nu jag läser en grej

-Men man kan bara ladda mobilen på den sidan

-Okej men du ska vila, då behöver man ingen mobil

-Jo jag ska kolla den lite sen vila, får jag ligga där nu

-Nej


Och så höll det på sådär.

As barnsligt, jag vet, men om jag ligger där så kan man inte bara stövla in och säga att nån ska flytta sig.


Så börjar han ta händerna under mig och liksom fösa bort mig.

Då blir jag hysterisk och lämnar rummet.


Jag sa NEJ!

Så då är det väl fan bara o acceptera det.


Och varför behöver man vila fem på kvällen`?


Nu har han vilat i tre timmar, förmodligen med förhoppningen att jag ska väcka honom.

När jag vilar så utgår jag inte ifrån att någon ska väcka mig.


Mig kvittar det, skönt med ensamtid.


#ensamtid #pojkvän #nej #nejärnej #idiot #anpassa #relation

 
 
Annie

Annie

23 augusti 2014 20:07

Håller med! Nej betyder nej och inte nåt annat ..

Hoppas du får en bra lördag iaf :-)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

batmanbebis

23 augusti 2014 20:21

haha jadå jag lugnar mig snart:P
detsamma!

 
Daniel

Daniel

24 augusti 2014 20:48

Här betyder båda Ja och Nej mera Nja eller Kanske :)
Och vanlig kebab hade varit klart godare :)

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

24 augusti 2014 22:13

haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards