batmanbebis

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av batmanbebis - 17 augusti 2014 22:12

Pedagoger: Imorgon tar många av er emot många elever efter ett härligt sommarlov.

Men gå inte ett varv då alla ska berätta vad dom gjort i sommar.

Gör inte en så stor sak av vad folk har gjort i sommar, låt den som vill berätta.

Så himla många barn lever ett helvete på sommaren.

Med föräldrar som må vara biologiska men inte bra.

Bråk, missbruk,rädsla och otrygghet.

Att få frågan "vad har du gjort i sommar" kan ge ångest och om man vore ärlig så skulle klassen tystna och pedagogen skämmas.


Till alla drabbade elever: Till er som haft ett helvete. Till er som gick på sommarlov för X antal veckor sedan med rädsla och ångest vad som komma skall. Till er som ser skolan som en plats där ni kan vara trygga och slipper ha en klump i magen. Prata med någon!
Kliv in hos en kurator och bara prata om en händelse eller säg bara ett ord.

Det är kuratorns jobb att ge dig rätt stöd och rätt hjälp.

Är inte kuratorn någon du kan tillförtro dig till så ta en annan vuxen.

Dina eller din föräldrars problem är inte ditt fel.

Det finns hjälp och det finns andra alternativ.

Du lever ditt liv för att du ska må bra, så du är inte elak för att du ber om hjälp för att du ska ha det bäst


Till de drabbade eleverna: Sen har vi er som haft en bra sommar, som kanske sprang ifrån skolan när avslutningen var slut.

Ni som inte har satt foten i närheten av er skola under sommarlovet.

Ni som hatar skolan, hatar de som gör dig illa.

Prata med någon.

Detta handlar om Din kunskap, att du ska lära dig något och känna dig intresserad.

Du har lika mycket rätt att vara där varje dag som alla andra.

Du har rätt att vara dig själv, även om det inte passar alla andra.


Folk kommer kanske att bli arg på dig för att du berättar hur du har det för någon, jag måste vara ärlig.

Tyvärr är det så människor ofta funkar.

Du avslöjar deras hemlighet, att dom retat dig eller att du lever i ett hem som inte är tryggt.

Dom är inte redo för förändringar därför blir dom arga, för att när andra vet så gör detta att DOM måste rannsaka sig själva,, se sig själva och sin misär.


Men senare kommer dom att tacka dig.

Kanske inte med ordet tack utan med hjälp av en handling.

Ingen mår bra om man är elak mot en annan människa. Det handlar nästan alltid om att man mår dåligt själv.


Detta är ditt liv och låt ingen annan människa trampa på dig eller få dig att känna att du inte duger!


Lycka till imorgon och sträck på dig!


Ingen anann är som Du


#lycklig #starkare #skolstart #power #kämpa #mobb #osäkerhet #självisk #nystart #dukan #härligt

Av batmanbebis - 17 augusti 2014 21:39

Om jag skulle ge tjejer ett tips så är det, respektera din kropp.

Det som inte känns okej, är inte okej, det är inte du som är konstig.

Det finns inget "alla andra", det du tror att "alla andra" gör, går med på eller klarar av, det finns inte.

Och framförallt, det har inget med Dig att göra.


Jag träffade Fredrik online.

Vi smsade hysteriskt och han fick mig att somna med ett leende på läpparna.

Fredrik fick mig att känna mig viktig och hörd.

Jag jobbade halvtid på den tiden och han kom för att träffa mig en tisdag kväll efter min tvättid.

Vi satt utanför tvättstugan och samtalade och pratade om allt eller inget.

Tiden gick och vi kramades och sa godnatt.


Det blev torsdag och han kom för att hämta upp mig, vi skulle åka in till stan för att äta.

Vi käkade pizza och hade det trevligt.

Redan nu var jag absolut lite småkär i Fredrik så vuxen och mogen och ville bara inte ha en sak.


Han frågade mig om jag ville gå på porrklubb.

Jag har alltid varit öppen för sex och tyckt saker varit spännande så detta kunde ju vara en rolig grej!

Han var trevlig och smart och dessutom nyfken angående sex, perfekt!


Vi kom till butiken som hade en "porrbio", så vi gick in i en dörr och möttes av en massa män som tillfredställde sig själva framför enorma skärmar som visade porrfilm.


Fredrik kysste mig och killar såg på och tillfredställde sig själva medan dom kom närmare.

Jag kände mig stark sexig och trygg med Fredrik!


Tiden gick och jag skulle inte börja jobba förrän 12 imorgon och det var nu kväll.

Han frågade om jag ville ta in på ett rum eller liknande inatt han skjutsar mig till jobbet imorgon.


Vi kom till något litet ställe i centrala Stockholm där en man satt i en lucka bakom glas och tog emot pengar.

Vi gick upp för en trappa, kändes som någons privata hus.

Trappan ledde oss upp till en våning med fyra dörrar och en toalett.

Vi öppnade dörren till vårat och det var minimalt.

Väggarna var vita och det fanns en tavla med en flicka som gungade på en sån gunga som är gjord av en plankbit och bär upp av kraftigt rep

Det var snetak och ett fönster som man öppnade utåt.


Fredrik började klä av mig, jag kände mig fortfarande varm och sexig efter besöket på porrbion och var redo att vara med honom.


Men det gick för fort, han fumlade med kläderna och hade svårt att se mig i ögonen.

Han tryckte ned mig i sängen och jag kände hur en klump växte i min hals.

Jag var inte redo längre, hans händer var inte mjuka längre, hans blick var någon annanstans och han kändes kall.

Han började att tillfredställa sig själv på ett konstigt sätt.

Han kämpade och svetten rann, ögonen blev tårfyllda och jag låg när naken och visste inte vad jag skulle göra

Det gick inte.

Han sa massa saker, höjde rösten åt mig och fortsatte att kämpa för att få den att stå.

Han sa att han var trött, att jag inte fattar någonting att jag inte förstår hur det är att kämpa, att vara slutkörd.

Jag sa att jag ville sova, jag var trött.

Han torkade svetten ur pannan och skrattade åt mig, det har ingen betydelse vad DU vill.


Vad sa han?
Han respekterade ju mig, lyssnade på mig, Fredrik var ju inte som alla andra killar!


Han grät jag kände att jag ville hem men jag visste inte hur jag skulle göra.

Jag tänkte att han tröttnar nog snart, så kan vi sova och imorgon kan jag vara tillbaka på jobbet.


Jag la mig på sidan och han tryckte ned mig i sängen igen, jag hamnade på rygg och stirrade ut igenom det vidöppna takfönsret.

Plösligt funkade det och jag kände mig rädd och tårarna började att rinna.

Jag ville inte, kan vi inte sova?!

Jag vände mitt huvud och började titta på flickan som gungade, jag stirrade och låtsadess att jag va där,omgiven av blommorna och den varma solen.

Han trängde in i mig och det gjorde ont.

Jag låtsadess att jag gungade högre och högre, att jag såg träden svaja av blåsten och att jag kastade bak huvudet för att se fåglarna på himelen.

Jag var där helatiden, trygg och lycklig.

Han var klar och drog sig ur, jag torkade snabbt bort tårarna och kom tillbaka till verkligheten.


Dagen skjutsade han mig till jobbet, han pratade på ett sätt som att han hade varit så grym igår.

Han nämde aldrig att han hade gråtit.

Resan till mitt jobb var rätt tyst.


Vi sågs engång till efter detta.

Så jävla sorgligt...Fredrik var så jävla sorlig, men jag hade ju sett de fina sidorna innan!


Plötsligt handlade allt om sex, det skulle vara udda och utlämnade och det fanns ingen respekt eller passion.

Hans kuk var hans vapen, hans enda tillgång.


En dag smsade han mig när han var utanför.

Han gjorde så, smsade när han var här eller påväg, ingen hänsyn till att jag gjorde annat eller inte hade tid.

Jag avvisade smset med att jag måste ha en karl med känslor och som inte gråter när han ska få stånd.

Jag måste ha en karl som är psykisk stabil och som inte beter sig som ett vrak.


Fredrik visste att jag var skör, han borde ha stöttat mig, sett mig den dagen på motellrummet när jag var krossad och frånvarande. Han borde ha sett det!

Fredrik levererar fortfarande frukt till Willys, och jag ser honom ibland.

Varjegång jag ser honom så blir jag glad, glad för det smset jag skickade till honom.

Glad för att jag inte slösade mer tid på honom, utan valde Mig själv.


#förstörd #kommavidare #endagitaget #män #ensam #avslut #se #ostabil #sex #dejt #killar #tårar #starkare


Av batmanbebis - 17 augusti 2014 21:32

Drama.

Handlar om en kille som förlorar sin pappa i cancer.

Dom har aldrig haft en speciellt bra relation men han förväntar sig ett arv.

Pappan efterlämnar pengar till sin dotter, en dotter som sonen inte visste existerade.

Nu ska sonen ge dottern pengarna.


Reflektion: En helt okej film, men killen i filmen dröjer med att berätta i filmen att han är just sonen, vilket gör mig irriterad...varför inte bara berätta?!
Om man kan bortse från att haka upp sig på det så är filmen rätt fin, bra skådespel och dotterns son är döskön.


Slutet blev en "awwwwwwwwwww" moment.


5/10

Av batmanbebis - 17 augusti 2014 15:37

Idag trallade jag i köket och sjöng någon låt, gjorde en massa läten och ja...svårt att förklara om man inte känner oss o vet vår humor... hmm undra vilken låt det var idag.

E kom fram till mig och sa med ett leende"vad har du knaprat idag, du är så glad"

Idag är en bra dag, du vet mig, en dag vill jag döda, en annan är mitt liv bajs och nu är det bra...så är det med mig.

E log och sa, då ska vi ta vara på den här dagen.


Den gör vi kanske inte, men att känna sig lugn i själen som jag gör idag är en härlig känsla.

Vi har kollat på Game of Thrones och haft sex.

Jag tog initiativet till sexet och det var fantastiskt.

Mitt i serien attackerade jag honom och vi hade sex där båda var närvarande.


E ligger nu halvnaken på badrumsgolvet och rensar avloppet.

Kanske fångar vi inte dagen på bästa sättet men att känna sinnesro i sitt hem är väldigt viktigt också.


Jag ska sedan laga lövbiff med yakuniku(stavning?), och sesamfrön, MUU UUMS!


Ska dammsuga sovrummet också tänkte jag.


Hoppas jag är glad hela kvällen och även imorgon, det vore great!


#lycklig #pojkvän #endagitaget #batmanbebis #hemma #söndag

Censur · Ego
Av batmanbebis - 17 augusti 2014 11:37

Det var på den där roliga festen som jag levde upp.

Jag skulle ju inte åka dit, men min kompis överttalade mig.

Vi grillade, samtalade och åt gott.

Jag fick chansen att ta plats på scenen och sjnga flera låtar.


Jag träffade E på festen.


Det som jag aldrig pratar om är vad som hände sen...



Jag tog tåget hemåt där på natten, festen var kul och jag kände mig nöjd.
Jag tänkte inte ens på E, han var nog som alla andra killar, ville strula lite, full, och ville ha mig i säng.

Jag var inte full alls men ändå kom en konstig känsla över mig.


Jag satte mig i soffan och det var som att jag var ett tomt skal.

Det fanns inget.

Jag hörde mina andetag tungt och mitt huvud kändes dimmigt.

Plötsligt började jag att gråta, tårarna bara kom, fler och fler och jag nästan kippade efter andan för att jag var så ledsen.

Jag började tänka på livet, vad skulle hända, vad skulle det bli av mig.

Min kropp, mitt hat, hur jag använt min kropp, vilka jag låtit använda den.

Hur ont jag haft, hur rädd jag har varit.

Plötsligt kände jag mig redo.

Den här världen passar inte mig, den tanken tänkte jag ofta när jag var yngre, men adrig har jag känt mig så redo.


Tänk om jag skulle dö.


Då skulle jag slippa bli använd, vara rädd och orolig, inte känna mig älskad.

Jag torkade tårarna och kände på något vis att this is it.

Jag är klar nu, världen här passar inte mig helt enkelt.

Vi är alla födda på samma jord, inte fan kan det passa alla.

Jag kände mig nöjd och tillfredställd över mitt beslut, jag är inte ledsen längre, nu räcker det, jag går vidare.


Av någon konstig anledning så ringde jag jourteamet på psykakuten.

Jag sa att jag var redo, att det var en okej känsla och att jag inte alls är ledsen, jag kände mig glad över mitt beslut.


Jag somnade av utmattning.

Jag dog aldrig dendär kvällen, fast jag var så redo

Och att jag var så jävla redo att lämna allt skrämmer mig idag så jävla mycket.

Den kvällen var början på något nytt, jag träffade E och idag är vi tillsammas.

Men den kvällen var också då jag såg en sida av mig som jag inte visste fanns.


#leva #avsked #endagitaget #tillfredställd #älskad #redo

Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards