batmanbebis

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av batmanbebis - 11 augusti 2014 21:16

Molly Sandén syns på en bild som just nu florerar runt på facebook där hon står i sin perfekta kropp och sin söta lilla bikini med budksapet. Älska din kropp, var stolt över din kropp.


Bra Molly!
Nu är det ju bara så att du är ju precis sådär smal som tjejer strävar efter.

Jag hade respekterat hela grejen mer om en kurvig tjej stod där med budskapet, komigen tjejer!


Nej Molly, detta känns bara osmakligt.

Jag utmanar Molly att istället gå upp 30 kg skriva "30 kg mer men fortfarande het"

Hade du mått bra då Molly?
Fortfarande stått där i din lilla bikini hoppandes på bild på stranden.




DENNA VIDEO, handlar däremot om att våga..kliva fram och vara stolt över sig själv.

Artisten tröttnade på att photoshoppas så i videon tar hon av sig löshår och smink.


Det Molly, det är #överdinstoltakropp


#shit #uppmärksamhet #molly #helvete #try #vacker #duduger #batmanbebis #vacker #ilikeyou

Av batmanbebis - 11 augusti 2014 20:27

Jag är så jävla upprörd och ledsen!!!!

-Okej mamma, vad har hänt?
Ja alltså både jag och Bosse råkade somna på tunnelbanan och så snodde nån min väska.

Så nu har jag inget VISA kort, inget legg, inga hemmancklar, dom tog mitt smink och ja massor av saker. Jag tror tillomed jag hade adressen till mitt hus i väskan.


. . .


Två vuxna människor råkade somna på tunnelbanan.

Man behöver inte vara en raketforskare för att fatta att dom var fulla.

Och vet ni?
Det är tråkigt, men jag orkar inte!
Varför utsätter man sig för detta?
Super så jävla mycket så man inte kan vara vaken.

Och förlåt men vafan är Bosse för jävla man som åker med en tjej på tunnelbanan sent och somnar, det kunde ju hänt henne något.


Men visst, alla har ju ansvar för sig själva


MEN VAFAN!!

 

Så nu har mamma ingenting.

Så jag undrar hur många dagar mamma ska vara ett offer innan hon tar tag i saker.

Det är tråkigt ja, men nu gäller det ju att göra saker.

 

Och vad gör människan?
Hon ringer min syster och säger att hon måste ta ledigt för o hjälpa henne o fixa nytt legg.

Min syster kan inte ta ledigt, det går inte.

Min syster slutar tidigt en dag...EN DAG...då kunde inte mamma.

 

Kunde inte?
Så vad är viktigare än att skaffa sig ett legg och därefter nytt VISA kort...ta ut pengar, byta lås och köpa mat?!?!

 

Chansen är ju rätt jävla stor också att personen som rånade henne har åkt till hennes hus och tömt det.

 

KAN FOLK I MITT LIV BARA SLUTA ATT SUPA??!?!?!?!?!?!?!

 

 

#alkoholism #idiot #alkis #batmanbebis #lowlife #yolo #korkad #rånad #apatisk #missanpassad #medberoende

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards