batmanbebis

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Sista dagen i Sverige

Av batmanbebis - 1 augusti 2014 18:08

Fullt ös!


Nä...inte alls faktiskt.

Tagit det megalungt idag..Gick till centrum och köpte mina älskade ägg tilllslut.

Har lagt alla kläder jag ska ha med mig på sängen.

Det är något speciellt med att åka iväg när det är sommar, det är massor med år sedan jag gjorde det.
Jag var ju även iväg i april och då räknade jag verkligen timmarna innan jag åkte, var helt slutkörd på jobbet.


Men nu har jag ju liksom haft semester i tre veckor, känner mig supervilad och är redan van vid 30 grader:p


Imorgon klockan 6 blir vi hämtade, sen far vi till Turkiet.


Detta är första gången någonsin som E flyger flygplan, och är utomlands, så HAN om någon är pirrig.


Ska fortsätta se game of thrones sen tänkte jag, började se den igår, inte haft tid innan..

Och OY VE, vilka jävla heta skådespelare.


När Khal visade sig så höll jag fan på att ställa mig upp i soffan och skrika HUBBA HUBBA


Och jag är inte sån annars som spanar in folk på tvn...men nu..ojoj

Och vilka vackra kvinnor!!

Detta blir nog inte en serie som är svår att följa:p


MEEEEEEEEEEEEEEN turkiet i sju dagar kommer bli kanon!


Ska bada som fan.


#turkiet #bodrum #ägg #gameofthrones #got #skådespelare #khal #kärlek #semester #flyga #arlanda #naket #iväg #lyckas

 
 
Daniel

Daniel

3 augusti 2014 20:43

Hoppas du får en bra semester!

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

10 augusti 2014 12:49

tack!

 
Pilla

Pilla

4 augusti 2014 20:19

Tack för din kommentar om hårfärgen. Har nu köpt 2 förpackningar nu. :)

http://melvinbuse.bloggplatsen.se

batmanbebis

9 augusti 2014 14:08

great!

 
Vilja

Vilja

4 augusti 2014 21:02

Hoppas att du kan få det riktigt bra nu! Låter underbart att åka iväg ifrån allt och få blunda lite för de problem som man måste se hemma :)

http://attviljamabra.bloggplatsen.se

batmanbebis

10 augusti 2014 12:49

ja det var härligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards