batmanbebis

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av batmanbebis - 1 augusti 2014 18:08

Fullt ös!


Nä...inte alls faktiskt.

Tagit det megalungt idag..Gick till centrum och köpte mina älskade ägg tilllslut.

Har lagt alla kläder jag ska ha med mig på sängen.

Det är något speciellt med att åka iväg när det är sommar, det är massor med år sedan jag gjorde det.
Jag var ju även iväg i april och då räknade jag verkligen timmarna innan jag åkte, var helt slutkörd på jobbet.


Men nu har jag ju liksom haft semester i tre veckor, känner mig supervilad och är redan van vid 30 grader:p


Imorgon klockan 6 blir vi hämtade, sen far vi till Turkiet.


Detta är första gången någonsin som E flyger flygplan, och är utomlands, så HAN om någon är pirrig.


Ska fortsätta se game of thrones sen tänkte jag, började se den igår, inte haft tid innan..

Och OY VE, vilka jävla heta skådespelare.


När Khal visade sig så höll jag fan på att ställa mig upp i soffan och skrika HUBBA HUBBA


Och jag är inte sån annars som spanar in folk på tvn...men nu..ojoj

Och vilka vackra kvinnor!!

Detta blir nog inte en serie som är svår att följa:p


MEEEEEEEEEEEEEEN turkiet i sju dagar kommer bli kanon!


Ska bada som fan.


#turkiet #bodrum #ägg #gameofthrones #got #skådespelare #khal #kärlek #semester #flyga #arlanda #naket #iväg #lyckas

Av batmanbebis - 1 augusti 2014 18:01

Leijonasydän, eller som översatt Lejonhjärta.

Drama.


Handlar om Teppo som blir kär i Sari.

Sari upptäcker dock Teppos högerextremistiska åsikter och kastar ut honom.

Teppo blir kär i Sari och kämpar för hennes uppmärksamhet och kärlek.

Han kämpar med att försöka ha ett liv med Sari och hennes son samtidigt som han har svårt att gå ur det gamla livet.

Saris son är mörkhyad, hur ska han kunna acceptera sonen?
Vad kommer hans vänner från vitmakt rörelsen tycka?


Otroligt bra skådespel, jag älskar verkligen sånt.


6/10


#film #drama #rasism #tips #batmanbebis


Film · Tips
Av batmanbebis - 1 augusti 2014 10:37

Jag är med i endel köp och sälj grupper på facebook och nu har det urartat.

Jag vet att jag bloggade om detta förut, men nu har det fan eskalerat.

Man säljer fläktar för 5-600 kronor. om vanligtvis kostar runt 199 kr.


Folk inser att efterfrågan är hög och säljer därför sina fläktar hgögt.

Jag är nyfiken....

Hade du sålt din fläkt ?


Hade du grävt fram till fläkt och försökt sälja den till alla dessa människor som desperat vill ha en?


Och resonerar vi bara såhär angående något simpelt, som en fläkt?


Jag skrev i en grupp:"Om det var matbrist i Sverige, skulle jag vilja veta vad ni skulle sälja en macka för".


Det är ju egentligen smart, ett läge att tjäna pengar.

Dessa människor skriver om att dom har bebisar som skriker pga värmen att dom inte kunnat sova på veckor osv


Så jag tänkte.....


Inte fan kan fläktarna vara slut, överrallt?!


Så jag googlade.

Hittade fan inte en enda fläkt

Kollade jula, kjell o co, öb div internetbutiker...NOLL


Stod ju även att statusen kan ändras snabbt och att fläktar kan komma in, men annars..NOLL.


Det är ju rätt jävla galet faktiskt.


#fläkt #desperat #efterfrågan #säljes #varmt #sommar #slutsålt

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards