batmanbebis

Alla inlägg under juli 2014

Av batmanbebis - 15 juli 2014 23:49

Idag storhandlade vi på ICA.

När vi gick därifrån så skrek jag plötsligt rakt ut.

VAD I HELVETE?!

Några meter fram var den inglasade busskuren, dit vi var påväg.

En kvinna står och drar ned byxorna, i busskuren, sätter sig bredvid bänken och kissar.

Kissar!!!!!!

Jag blir så jävla sur.

Ja dom var påverkade, ja, det kanske är synd om dom men jag blir fan förbannad!

Bakom busskuren fanns lite gräs, krisar det så kissa fan där.

Hon knäppte byxorna och satte sig igen på bänken.

Jag såg då att hon hade nedkissade byxor.


Jag ringde 114 14.

Det känns inte okej för mig att en så pass berusad kvinna är ute sådär.

Sitter och ha kissat ner busskuren och bänken, och ska nu på en buss med sina kissiga byxor.


Min pojkvän tyckte det var onödigt, men jaaa vad ska polisen göra?


Jag hade uppskattat om någon ringde polisen om jag var sådär full.

Och ja, jag vetinte jag tycker att dom behöver sova ruset av sig och sen släppas ut.


Vad tycker ni?


Av batmanbebis - 15 juli 2014 23:46

I snitt läser 100 människor mina ord.

Mina ord.

Min panik.

Min längtan.

Min sorg.

Min vardag.


Coolt..



Men varför säger ni inget?


HEJ!

 

 

 

#snoka #oförskämt #rumpa

Av batmanbebis - 15 juli 2014 21:13

Idag skulle jag då haft ägglossning, men stickan visar inget.

Vafan.

Om den inte visar något inom två dagar så e det något fel, ägglossningen bör ske nu, enligt beräkningar osv.

Ska det vara så att jag inte har ägglosning jämt?
VAFAN!



Av batmanbebis - 15 juli 2014 21:08

Idag pratade pojkvännen om att han ville gå ut i skogen med mig.

Han är en riktig skogsmulle som älskar att undersöka skog, klättra och kliva över stock och sten

Nu har han hittat ett ställe som han vill ta med mig till.


"Vore det inte mysigt, vi kan ta med lite käk och sitta där och mysa med en varsin cola"


Cola.


Han sa cola.


För en månad sen så sa han samma förslag, det lät då sähär:


"Det är as soft där uppe, helt tyst och stilla kan vi sitta där och typ knäcka en bärs"


#nykterhet #alkoholist #kämpa #1dagitaget

Av batmanbebis - 15 juli 2014 01:32

 


Alltså.........


#barbiehead #fab #mode #cool #huvud #stil

Av batmanbebis - 15 juli 2014 01:17

Imorgon säger min app att jag ska ha ägglossning.

Det är rätt jävla känsloprövande detta jävla kollande, liggande, och räknande.

Ja, ligga är väl inte så jävla illa.....men det andra.


Så jag ska väl se om den visar på ägglossning imorgon, annars får jag ta ett till test dagen därpå.

Intressant va?


Sen går man och väntar på mens....

Sen kommer mensen och man vill skjuta nån för man är så jävla less.


Skjuta nån är ett uttryck, det är inte så att jag går runt och skjuter folk.


Leveransen kom idag.

Så jag har skuttat runt i kort klänning och batmanskor.

Jag tror jag ska ha dom på när vi har sex.

As coolt o göra barn med batmanskor på ju...ehh...ja just.


#ägglossning #längtan #villhaplus #bebis #redo

Av batmanbebis - 15 juli 2014 00:43

Hade maten fixad när han kom hem, så att tiden skulle gå fortare.

Medan vi åt sa jag

-Jag tänkte att du och jag skulle gå på ett möte idag, AA möte.

Jag minns faktiskt inte vad han svarade direkt.

Jag tror han trodde jag skämtade.

Jaja, sa han, och jag ska...så..om trettio min går bussen.

Va är du seriös?


Ja, väldigt seriös.


Vi gick ned för de tre trappstegen och innanför dörrhålet möter en glad kvinna oss.

VÄLKOMNA!

Alla såg jävligt glada ut.

Log och ville ta i hand.

Trevligt, men ovant.


Är det första gg, frågade två personer.

Vi nickade och gick in för att sätta oss.


Rummet var fullt.

Väggarna var fulla med ord, tror det stod de där kända 12 stegen blandannat.

Jag snabbläste lite medan mitt hjärta slog snabbt

Blablabla gud blabla gud blabla.


En kille öppnade mötet, och pratade lite.

Sen pratade en annan, och ja det var sjukt mycket prat.

Jag tyckte det var intressant, men pratar dom sådär mycket varjegång?

Måste ju bli as jobbigt att höra på, samma samma samma!

Vissa delar läste dom upp för "oss nya", för att vi var där liksom.


Sen kom rundan, en sån runda man har sett i filmer.

"Jag är Nisse och jag är alkoholist"
HEJ NISSE.


Det är så i verkligheten.

Kändes konstigt.

Fick höra många berättelser, alla rätt olika.

De flesta vred huvuderna och tittade på oss när vi pratade, pratade direkt till oss liksom.

De flesta sa också efter sitt namn"kul att se nya folk"

Jag antar att det är extra spännande för dom när nya kommer.

Tror det var nån som sa det också, intressant med nya, för det får mig att tänka på hur det var för mig när ja var ny.


Man märkte att dom var ett samansvetsat gäng, de flesta av dom.

Flera hade gått på möten i över 10 år.


De som berörde mig mest var de som sa"ta inte det här snacket med gud så allvarligt, jag störde mig också på det i början men skit i det..Ta åt dig av det du vill o skit i resten".


Tack, för jag tänker inte hylla nån gud.

Om detta hjälper oss så är det VÅR förtjänst, inte guds.


Min pojkvän presenterade sig....som alkoholist....det kändes jätte konstigt



Jag presenterade mig.

Hej...jag är tillsammans med Honom.och ja vi tänkte försöka det här, för det andra har inte gått så bra.

Sen brast jag ut i gråt.

Tre människor la genast handen på mitt ben och gav mig en näsduk.

Jag var den enda anhöriga där...enda medberoende.


Och jag förstår att det även finns slutna möten, endast för alkoholisten...för att samtalen blir ju annorlunda från mitt håll.

Och jag tror inte det är bra att jag på öppna möten öppnar mig, för då kommer det hela bli mer som en relationstvist.


Känns inte rätt och inte respektfullt att jag ska sitta och prata om min pojkvän och hur illa han gjort mig när han sitter bredvid.


Så jag tror att just möten för endast anhöriga skulle vara bättre för mig.

Men nu har vi varit på ett möte.

Kom tillbaka, sa flera stycken.

Hoppas vi ses igen!


Efteråt sa han att han kan tänka sig fler möten, och också stängda möten.

Fast ja...jag vetinte...därför jag känner på nå vis att jag måste med för att det ska bli gjort.

Och jag gör det absolut för hans skull, men jag tror vi egentligen får ut mer av att gå isär.


Det blir nog inge bra om jag drar upp allt han gjort, där bland främlingarna...Och det sa han också efteråt"jag hade inte känt mig bekväm om du satt och berättade hur dum jag varit"


Och det respekterar jag


Så vi får väl se.


#alkoholist #lyckas #kämpa #förstagången


Av batmanbebis - 14 juli 2014 14:50

 


Varör gör ni så?
Varför säljer ni mig en burk med piller där mer än hälften är luft.

Detta är en nyöppnad burk.

Luft!


#apoteket #läkarindustrin #pillsntrills #betalaförluft #lurad

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards