batmanbebis

Alla inlägg under juli 2014

Av batmanbebis - 30 juli 2014 00:29

HAHAHAHAHAHAHHA!!

För ett tag sen fick jag en kommentar av en Lina som har en blogg som heter förspel, hon skrev något liknande:

"Hej batmanbebis, jag följer din blogg varjedag du skriver på ett så bra sätt! Fick länken till din blogg av en kompis via facebook".


Sen är jag ju sådär jävlig att jag inte bara skriver ÅHH TACK, utan jag skrev även..hur hittade din vän min blogg.

Jag blir liksom malltid lite....misstänksam.


Nu ikväll hade jag tråkigt och gick igenom lite gamla kommentarer, klickade vidare in på dessa människors bloggar...och vad ser jag ...LINA.


Lina har kommenterat deras bloggar också...Med exakt samma ord!

hahaha vafan Lina, jag skrev ju att du gjorde min dag;)


Så än är inte den sista idioten född.

Hon fick en klick på sin blogg, men ingen kommentar.


Lina vs Batmanbebis 1-0


#blogg #kommentar #fail #kopiera #falsk #klicka #batmanbebis #lurad #tackförkaffet

Av batmanbebis - 29 juli 2014 23:09

Jag får massor med pengar insatt på mitt konto 00.00

Jag kan inte spara pengar, spela med pengarna sätta in på konto, fonder eller dyl.

Inte presentkort.

Pengarna måste spenderas under detta dygn.

När klockan är 00.00 så har jag det jag köpt, men inget mer.


Ett dygn går fort, .......


Bara spendera, vad skulle jag göra?





Hyra in en person som skulle köra bil till Eskilstuna, till min syster och hennes familj. Där skulle personen ge dom en ny stor familjebil. Jag skulle också köpa en villa till dom, med egen pool inomhus. Walk in closet till in syster och en hel undervåning med spel och biosalong. Personen skulle fixa en stor gårdsfest, catering och inyrd trollkarl.


En person skulle köra lastbil till min mamma. I bilen fanns det massor av möbler. Det skulle även komma snickare dit som fixar hennes hus och tomt. Efteråt skulle personen ta mamma till en sminkös där hon blev sminkad och en ny frisyr. Efteråt får hon gå på spa och får massage. Skulle även ta henne till de bästa läkarna inom hypoteros.


En person åker till min pappa. Slänger in 500.000 i hans brevinkast med en lapp"spendera dessa IDAG", imorgon är det försent.


Åker till min kollega MC. Han fyller hennes kyl och frys med matvaror och köper henne en ny tv. Ger henne en sistaminuten till Chile för att åka dit med sin familj.


 Åker till min pojkvän. Ger honom ett arbetsgivarintyg och säger att han ska på intervju om en timme. Efter intervjuven så får han 5000 kr att handla kläder för.


Jag hyr in en person för att köpa mig en lägenhet, fort. Personen lyckas inom ett dygn..vi åker dit.

Med stort ljust kök och en gigantisk balkong. Nya vitvaror och diskmaskin.

Öppen planyta och förvånadsvärd billig hyra.

En liten trappa med möjlighet att gå upp på taket.

En walk in closet som är fylld med skor och kläder i min smak.


Skulle hyra in personer som sprang runt bland lägenheter här i mitt närområde och la 10.000 i varje brevlåda.


Skulle åka till min farmor och farfar och ställa en sprillas ny bil utanför deras port, samt två nya cyklar.


 Skulle åka till Situation Sthlm högkvarter. Köpa dom nya möbler. Lämna kassar med skor jackor och kläder.


Skulle rusta upp min arbetsplats. Fixa en massagestol på varje avdelning.

Köpa nya arbetskläder till alla mina kollega, nya skor och bråddar.

Skulle göra så att det fanns en glassmaskin i personalrummet.

Skulle köpa nya leksaker, ny gunga och små lekhus till barnen.


När kvällen närmade sig skulle jag åka in till stan med E.

Där har vi en båt som väntar på oss. Vi skulle åka ut till havs och bada i en badtunna på däck samtidigt som vi dricker en varsin alkoholfri drink.

Vi skulle titta på stjärnorna och njuta av god mat, ensamma.

Jag skulle inte vilja somna, men skulle tillslut somna i en skön enorm säng på denna vackra båt...



Detta var vad jag kom på i stundens hetta.

Det är rätt ballt att bara skriva så fingrarna glöder.


Kanske kommer jag på något mer, förmodligen.

Men jag valde att inte backa och ändra något eller lägga till. Tror det finns nån charm och sanning i att bara skriva det man tänker och det som poppar upp.


För de man glömt, kanske inte är så viktigt,...egentligen?


#miljonär #förendag #batmanbebis #kärlek #ge #tro #drömma #lycka #tänkom #blunda #njuta #pengar

Av batmanbebis - 29 juli 2014 22:10

Min kompis ringde och tjatade på att jag skulle komma på fest.

Jag är väldigt hemmabekväm och kände inte alls för det.

Låg en timme ifrån mig och jag var inte på humör.

Fick med mig en kompis och då kändes det mer intressant, då skulle jag få sällskap dit och hem.


Festen var i en stor lokal med massa bilfolk, raggare osv.

Vi grillade och jag hade sån tur så det kom en trubadur dit, så jag sjöng tillsammans med honom hela kvällen!

Det var bra stämning och folk var trevliga.

Blev lite småtänd på trubaduren men såg att hans tjej var där, oh well.

Var en kille som satt mycket med oss men han satt mycket med en blond tjej så jag brydde mig inte riktigt.


Vi drack och ståjjade och killen kom fram till mig och sa att jag sjöng jävligt bra.

Vi hade trevligt och han gick ut och rökte och jag följde med.

Plötsligt så stod vi och grovhånglade utanför lokalen.


Jag minns att jag hade mens och visste att jag inte kunde gå hem till honom

(nej jag är ingen fin dam, vill jag gå hem med en kille så gör jag det).


Klockan blev sent och jag behövde börja åka hemåt.

Killen som då är E, bad mig stanna och sova över hos honom.


Jag nekade kanske mest för att jag hade mens, men var också lite imponerad för att jag inte gick hem med honom.

Jag tänkte att nu skiter han i vilket, så jag åkte hem.


Dagen efter går jag in på facebook och hans kompis skriver att E skulle vilja ha mitt nummer

Jag gav numret och vi smsade massor,


Jag minns att han sa att han tror han var kär i mig.

Jag blev förbannad.


Jag skrek något om att HUR FAN KAN MAN VARA KÄR I NÅGON SÅ FORT?!


Jag var rätt elak, och blev rätt elak..Kände att han nog bara sa så, för det är ju den erfarenheten man haft, att killar bara snackar.


Men såhär i efterhand tänker jag....vem är jag att avgöra vad som är rätt och fel för någon annan?


Efter en vecka sågs vi,

Han ville bjuda på mat.

Han hade tänt ljus och lagat god mat och vi satt och åt.

När vi skulle sova bäddade han åt sig i soffan..


Jag drog honom till sängen och försökte ha sex med honom.

Jag skriver försökte eftersom han var rätt knepig, han frågade om jag verkligen ville osv

(AMAZING)


Ja, och sen var vi väl tillsammans, I guess.


Det var så sött för att i efterhand har han berättat att han gick och köpte nya tallrikar, ljus och ljushållare för att jag skulle komma.


Haha det e ju så gulligt så man vill DÖ


Ibland när jag har lust att strypa honom så ska jag nog tänka på detta, hur snäll han var och vilken gentleman.


#tack #date #orolig #trust #batmanbebis #förstagången

Av batmanbebis - 29 juli 2014 22:00

Idag blev det film.

Nämligen en verklighetsbaserad.

Handlar om Oscar  fd badboy som försöker ordna upp sitt liv.

Oscar har en dotter Tatiyana, och jag älskar verkligen deras relation i filmen.

Så kärleksfull och fin, sånt gör mig glad.

Oscar och hans flickvän ska ut en nyårsnatt för att fira nyår ,det blev inte riktigt som man tänkt sig.


Tårarna föll under denna film så jag sätter en näsduksvarning för denna!


Slutet var ganska plötsligt och avtrubbat, men det brukar ibland vara så i verklighetsbaserade.

Stanna kvar efter filmens slut så får ni se lite vad som hände.


4/10


#film #filmtips #tips #verklighetsbaserad


Av batmanbebis - 29 juli 2014 19:21

Här är jag om fyra dagar:


 


Om nån varit i Bodrum så tar jag gladerligen emot tips på vad man kan hitte på


#bodrum #turkiet #resa #semester #vi #älskad #sol

Av batmanbebis - 29 juli 2014 18:59

När vi åkte från stranden idag så hade E ringt.

Jag ringde upp..

"Jag ville bara säga att jag måste åka iväg hemåt idag, jag kom aldrig iväg tidigare idag och tog emot säkerhetsdörren för att killen som skulle fixa det gjorde inte klart jobbet. Och jag tänkte bara säga att jag inte är hemma när du kommer hem."



Och jag blir så jävla glad.

För er som inte följt vår resa så låter det här säkert jätte löjligt.

Men det är så viktigt för mig att han berättar vad han ska göra och om han ska åka iväg.

Jag gillar inte att anta att han är hemma, kanske planera vad jag ska laga för mat osv för att sen se att han inte är hemma, och ska inte sova hos mig.

Så jag  blir glad när han ringer för o säga det.


Så det är inte så jävla svårt faktiskt, det där lilla betyder massor!


Nu frågade jag också om han BARA ska vara hemma och inte göra dumheter.

Han svarade att han skulle fixa grejer hemma och bara vara där.


Så jag känner mig lugn och avlappnad och hoppas han håller det.


Min polare, som är lite insatt i min relation såg konstigt på mig


"vaddå måste din kille typ be om lov, och fråga dig om han ska iväg"


Nej, jag vet att det kan verka så....men.,har man en kille som engång sa att han skulle köpa lök och kom hem efter fyra timmar, ja...då har man en annan koll.

Sen tycker jag att man gör så, hör av sig, berättar vad man är, när man kommer, vad man ska göra.

Det är ju inte att BE om lov


Nu smsade kompisen en bild på hur brun han blivit, jävla as.

Jag kämpar ju som fan men får ingen färg, hahaha


Så jaha då blir man ensam ikväll, vad ska man laga för mat?
Har ju lagat kickass god mat nu i två dagar, vad ska det bli idag?

Tänk om man alltid bara hade den nivån av bekymmer  


#sms #medberoende #batmanbebis #bekymmer #ensam

Av batmanbebis - 29 juli 2014 18:46

Hade med mig min nyinköpta strandstol till stranden idag, wiiie!
Det är rätt nice att kunna sitta på en stol istället för att ligga på en handduk.

E skulle åka hem idag och ta emot en säkerhetsdörr som ska installeras.

Så,,,igen...fick jag åka med min vän.

Det som var mindre trevligt var alla döda fiskar som låg i vattnet.

Små fiskar var det ju men kändes inte så mysigt..

Det var väldigt långgrunt där så det är härligt att sitta på det grunda och lixom svalka sig, sen kom en död fisk flytande förbi..och en till..och en till.

Undra vad det kan bero på?

Det är ju också en jävla härlig känsla att jag nu vistas på stranden.

Förra året badade jag två gånger, innan dess så är det ju flera år sedan.

Jag har inte vågat, jag har skämts massor.

Men nu tänker jag inte ens på det.

Visst om jag lägger mig vid en tjejgäng med en massa smala snygga tjejer så känns det väl lite sådär, men annars nää.


Och det e fan galet, alla ska kunna vara på stranden!!!!

Nu när det varit så kvavt så kan jag inte ens tänka mig att inte gå o bada.

Jag kör ju nu också med bara klänning ibland, vilket också var helt uteslutet förut.


Hade ju tampong i när ja badade, det gillar jag dock inte.

Men det var bara liiite mens som var som tur är

Stack upp till en bajamajja för att byta tampong, fanns fem stycken att välja på.

Gick in till första, där stank det verkligen..jag flög ut.

Andra, inget papper.

Tredje såg helt okej ut, lyfte på locket och det var en kulle dör, av bajs.

Fjärde var nedbajsad, fan hela toan.

Femte hade inget papper heller men var iallafall inte nedbajsad.

Som en kurvig dam så är det tillräckigt jobbigt att få plats i en bajjamaja, nu ska jag dessutom stå upp och försöka byta tampong...AHH!!


herregud va detaljerad man är i en blogg.


#tampong #bajs #självförtroende #starkare #bada #dödfisk

Ego
Av batmanbebis - 29 juli 2014 10:48

Det var så otroligt varmt inatt.

Vaknade och gick på toa, lite rött...jahapp.

Nu vill jag ha mens, nu nu..På lördag åker vi till Turkiet och det är jävligt jobbigt att ha mens i värmen, huu.

Jag var i Turkiet tidigare i år och hade mens då med, OCH var förkyld.

Satt i solstolen och snörvlade och kunde inte bada.

Visst är det ett I lands problem?
Men har du tagit semester och betalat massor av pengar så vill du kunna utnjyttja semestern till max.


Men idag ska jag åka och bada.

Måste bara försöka googla nu om badet har en toa.

Stranden är fullproppad av folk så det känns lite sådär att smyga ut i skogen för att dra ut tampongen.


Men nu siktar vi på September, fy va sorligt det låter med september.

Det är alltid lite sorgligt att säga farväl till sommaren, friheten och semester.

Men jag mår bra av rutiner och att jobba.


Så nu hoppas jag på ägglossning i september.


#längtan #mens #september #semester #njuta #sommar #bada

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards