batmanbebis

Alla inlägg under juli 2014

Av batmanbebis - 9 juli 2014 20:20

HERREGUD VA HEMSKT!


Två personal från pojkens avdelning var ute i skogen med honom och nu är han försvunnen.

Nu vet jag inte hur pojkens autism är, men jag har mycket erfarenhet av autism och det är inte alltid det lättaste.

Pojken kanske inte ens svarar på tilltal och tillrop.


Försvunnen sen klockan ett idag i en skog utanför Södertälje.

Fyfan jag lider verkligen med de anhöriga...Hoppas ni hittar honom fort!!


Av batmanbebis - 9 juli 2014 20:08

En 18 årig kille föll ur en liknande attraktion i Spanien och dog.

Så nu stänger man av attraktionen Insane på Grönalund tillsvidare.

Fyfan för att flyga ur en karusell, hua!



Av batmanbebis - 9 juli 2014 18:22

Jag har sällan tålamod att läsa andras bloggar.

Det som fångar min uppmärksamhet är ju de i rampjuset och senaste inläggen.

Men alltid när jag är inne så är det bloggar som verkligen inte passar mig.

Favorit glassen och hur bra man mår.

Nästan ingen skriver om livet, om hur elakt livet kan vara och hur svårt det kan vara ibland?
Eller är det bara så att dom bloggarna inte syns.

Klickar och klickar, men det är småtjejer som bloggar om sin nya häst och önskan om en Ipohone.


Just nu står min pojkvän naken och försöker klippa till ett linne av en t-shirt.


Det är livsglädje;)

Av batmanbebis - 8 juli 2014 19:49

Under sommaren så samlas alla barnen på en avdelning.

Det gör att vi får jobba med barn som vi inte jobbat med tidigare, och då inte ens kan namnen på.

Men det har aldrig varit några problem tidigare.

Barnen är stora och man lär sig fort nya namn, men idag hände något stört.

Karin på mitt jobb svarade i telefon och Joels mamma sa

"Hej är Joel där?
Karin har aldrig jobbat med Joel men med många andra barn så hon tittade på listan och gick runt och tittade efter Joel.

Ingen Joel.

Nej sa Karin, jag ser honom inte just nu vänta ska jag fråga min kollega.

-Nä, det behövs inte, säger mamman, Joel sitter här bredvid mig jag ville bara kolla om ni hade koll..


?!


Alltså, hur fan kan man vara så jävla hänsynslös och elak?

Det är inte vi som har bestämt att vi ska jobba såhär på sommaren.

Vi gör vårat bästa och ibland är det 40 nya namn vi ska lära oss, och kanske bara jobba i tre dagar.

Så ha lite förståelse.

Nä, icke hon var hysterisk och sa att hon hade minsann försökt att ringa oss och säga att hennes son var hemma idag.

JAMEN VAD ÄR DÅ PROBLEMET?!

Han är hemma, va braaa..så vad är DU arg för?



Av batmanbebis - 8 juli 2014 19:35

Jag har sett att det finns många väldigt unga som bloggar här.

Så därför har jag döpt inlägget såhär då det handlar om sex, och alla kanske inte vill läsa om det.

Kanske finns massor över 25 som inte heller vill läsa iof, haha ja men nu vet ni:)

När man har sex, oskyddat, så blir det rätt blött när man är klara, hur gör ni?
Den våta fläcken har de flesta hört talas om, men hur gör ni med den?
Låter ni den bara existera där?
Vem lägger sig på den och sover?
Eller byter ni lakan direkt?

Eller lägger ni er på en handduk innan ni har sex?

Jag fattar inte riktigt hur folk gör..

Om jag får många svar så avslöjar jag hur vi gör, kanske gör ni som vi?


Fläcken kan ju bli stor och går ju igenom till madrassen, som inte alltid är så lätt att tvätta..


AH GE MIG SVAR!!!!!!!



Av batmanbebis - 7 juli 2014 23:47

Var i centrum och skulle handla grillad kyckling.

Gick till H&M och...råkade shoppa.

Gick sedan till Hemköp och handlade grillad kyckling, tunnbröd och sallad som vi skulle käka på filten på gräsmattan.

En rätt kort visit.

Jag såg sex gravidmagar.

Och x antal barnvagnar.


Går ut till bussen och ser min vän med sin dotter sovandes i vagnen.

Åhhh gooosiiis, utbrister jag och stirrar ner i vagnen


"du är rätt bebis sugen va"?
Sa kompisen, och log lite.....


Om hon bara visste................

Av batmanbebis - 7 juli 2014 22:01

Idag beställde jag dom.


Sidan kryllar av batman saker, kan ni fatta?!?!?


Men jag höll mig.

Faktiskt så var det inget mer än skorna jag var sugen på.


Ja, förutom alla jävla saker till barn.

Gummistövlar paraply, kläder, skor, flipflop!



AAAAAAAAAAAAAAAHHH


 

Av batmanbebis - 6 juli 2014 15:33

 


Minns när jag hittade dessa sötnosar utanför en butik i Sthlm förra året, vilken glädje!

Nu har jag hittat en sida där dom har BATMANSKOR, jag dör..jag dog.

Så ikväll blir det till att beställa dessa..


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards