batmanbebis

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Hur jag och E träffades

Av batmanbebis - 29 juli 2014 22:10

Min kompis ringde och tjatade på att jag skulle komma på fest.

Jag är väldigt hemmabekväm och kände inte alls för det.

Låg en timme ifrån mig och jag var inte på humör.

Fick med mig en kompis och då kändes det mer intressant, då skulle jag få sällskap dit och hem.


Festen var i en stor lokal med massa bilfolk, raggare osv.

Vi grillade och jag hade sån tur så det kom en trubadur dit, så jag sjöng tillsammans med honom hela kvällen!

Det var bra stämning och folk var trevliga.

Blev lite småtänd på trubaduren men såg att hans tjej var där, oh well.

Var en kille som satt mycket med oss men han satt mycket med en blond tjej så jag brydde mig inte riktigt.


Vi drack och ståjjade och killen kom fram till mig och sa att jag sjöng jävligt bra.

Vi hade trevligt och han gick ut och rökte och jag följde med.

Plötsligt så stod vi och grovhånglade utanför lokalen.


Jag minns att jag hade mens och visste att jag inte kunde gå hem till honom

(nej jag är ingen fin dam, vill jag gå hem med en kille så gör jag det).


Klockan blev sent och jag behövde börja åka hemåt.

Killen som då är E, bad mig stanna och sova över hos honom.


Jag nekade kanske mest för att jag hade mens, men var också lite imponerad för att jag inte gick hem med honom.

Jag tänkte att nu skiter han i vilket, så jag åkte hem.


Dagen efter går jag in på facebook och hans kompis skriver att E skulle vilja ha mitt nummer

Jag gav numret och vi smsade massor,


Jag minns att han sa att han tror han var kär i mig.

Jag blev förbannad.


Jag skrek något om att HUR FAN KAN MAN VARA KÄR I NÅGON SÅ FORT?!


Jag var rätt elak, och blev rätt elak..Kände att han nog bara sa så, för det är ju den erfarenheten man haft, att killar bara snackar.


Men såhär i efterhand tänker jag....vem är jag att avgöra vad som är rätt och fel för någon annan?


Efter en vecka sågs vi,

Han ville bjuda på mat.

Han hade tänt ljus och lagat god mat och vi satt och åt.

När vi skulle sova bäddade han åt sig i soffan..


Jag drog honom till sängen och försökte ha sex med honom.

Jag skriver försökte eftersom han var rätt knepig, han frågade om jag verkligen ville osv

(AMAZING)


Ja, och sen var vi väl tillsammans, I guess.


Det var så sött för att i efterhand har han berättat att han gick och köpte nya tallrikar, ljus och ljushållare för att jag skulle komma.


Haha det e ju så gulligt så man vill DÖ


Ibland när jag har lust att strypa honom så ska jag nog tänka på detta, hur snäll han var och vilken gentleman.


#tack #date #orolig #trust #batmanbebis #förstagången

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards