batmanbebis

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

E 1 poäng

Av batmanbebis - 29 juli 2014 18:59

När vi åkte från stranden idag så hade E ringt.

Jag ringde upp..

"Jag ville bara säga att jag måste åka iväg hemåt idag, jag kom aldrig iväg tidigare idag och tog emot säkerhetsdörren för att killen som skulle fixa det gjorde inte klart jobbet. Och jag tänkte bara säga att jag inte är hemma när du kommer hem."



Och jag blir så jävla glad.

För er som inte följt vår resa så låter det här säkert jätte löjligt.

Men det är så viktigt för mig att han berättar vad han ska göra och om han ska åka iväg.

Jag gillar inte att anta att han är hemma, kanske planera vad jag ska laga för mat osv för att sen se att han inte är hemma, och ska inte sova hos mig.

Så jag  blir glad när han ringer för o säga det.


Så det är inte så jävla svårt faktiskt, det där lilla betyder massor!


Nu frågade jag också om han BARA ska vara hemma och inte göra dumheter.

Han svarade att han skulle fixa grejer hemma och bara vara där.


Så jag känner mig lugn och avlappnad och hoppas han håller det.


Min polare, som är lite insatt i min relation såg konstigt på mig


"vaddå måste din kille typ be om lov, och fråga dig om han ska iväg"


Nej, jag vet att det kan verka så....men.,har man en kille som engång sa att han skulle köpa lök och kom hem efter fyra timmar, ja...då har man en annan koll.

Sen tycker jag att man gör så, hör av sig, berättar vad man är, när man kommer, vad man ska göra.

Det är ju inte att BE om lov


Nu smsade kompisen en bild på hur brun han blivit, jävla as.

Jag kämpar ju som fan men får ingen färg, hahaha


Så jaha då blir man ensam ikväll, vad ska man laga för mat?
Har ju lagat kickass god mat nu i två dagar, vad ska det bli idag?

Tänk om man alltid bara hade den nivån av bekymmer  


#sms #medberoende #batmanbebis #bekymmer #ensam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards