batmanbebis

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av batmanbebis - 28 juli 2014 21:25

Dagarna innan mens så är jag inte rolig att leva med.

Jag kan vara riktigt elak.

Det kan jag iof vara efter och lång före mens också, men ...ja.


Men min pojkvän måste ha ett jobb nu.

Och jag märker att med tiden så tappar jag respekten för honom, attraktionen.

Detta kommer i omgångar men är väldigt jobbigt.

Jag är en sån som blir attraherad när min pojkvän hjälper en tjej med vagnen av från bussen, när han kommer hem och har tänkt på att handla...De små sakerna.


Så då kan ni ju tänka er hur det är att leva med någon som man typ aldrig kan be om att köpa en mjölk påvägen hem, för han har inga pengar.


Jag känner mig som hans förmyndare många gånger.

Visst han hjälper till hemma, lagar mat och städar och diskar, absolut!


Men det är en skillnad på att handla mat till två personer.

Om det gällde en period, så visst..men jag ser ju verkligen inte när perioden ska ta över.


Han söker jobb säger han.

Men inte alls på det viset vänner till mig gör.

Har ju aldrig sett honom på ams.se


Under vår tid tillsammans tror jag att han har jobbat 4 månader.

Jag vill bara ha ett vanligt jävla liv!

Där jag kan be han köpa mjölk på vägen hem.

Där vi kan spara pengar tillsammans.

Där vi kan gå på bio , utan att jag måste betala allt.


Pengar styr så jävla mycket!!!


Mitt i allt detta , när jag är sådär dum och säger att han är värdelös...

Så tänker jag,,,han kan aldrig lämna mig, hur ska han ha råd att leva?

Hur ska han överleva utan mig?


Hur gjorde han innan?
Ja du jag tror knappt att han överlevde faktiskt..


Grejen är ju att han aldrig i hela sitt liv haft ett fast jobb, aldrig.


Så vet han verkligen vad han missar?

För ingen människa i världen VILL leva sådär.

Man kämpar, man söker massor av jobb, man ligger i.


Men han vetinte hur det är att ha pengar, tryggheten.


Men ja, det borde man fan fatta fast man inte varit där?

Jag har ju varit as fattig, och nog fan fattade jag...jag såg ju på mina vänner som hade råd med nya skor och vinterjacka.


Så varför vill han inte?


#latmask #arbetslös #förbannad #helvete #trött #less #medberoende

Av batmanbebis - 28 juli 2014 16:26

Värmen fortsätter och tar över mitt hem.

Vilket innebär att jag måste hålla mig sysselsatt.

Fläktar och vätskeersättning är slut i hela mitt centrum här, och har så varit ett tag.


Idag ska jag laga fläskfilé.

Imorgon ska jag bada.


p.s Jag har så ont i mina bröst så jag gnyr när jag tar av mig bhn d.s


#ont #aj #mat #regn #fläkt #bröst

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards