batmanbebis

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Tillbaka blick 3

Av batmanbebis - 25 juli 2014 10:31

Vädjade till en vän som öppnade sitt hem.

Jag hade nu börjat att vikariera på en förskola och var nöjd att tjäna egna pengar.

Hon bodde i en villa min kompis och jobbade som bartender.

Jag sov på soffan och hade relativtnära till jobbet.


Men det funkade inte.

Det är svårt att bo med en vän, det är så mycket som ska klaffa.

Jag sov på soffan och vid mitt huvud var hennes dator,

vid 2-3 satte hon sig, varjedag vid sin dator och kedjerökte, chattade och lyssnade på musik.

Det gick inte, jag kunde inte sova och röken borrade sig in i mina lungor.

Var skulle jag ta vägen?


Två månader kvar på mitt vikariat, jag försökte att stå ut.

Var så trött på morgonen så att det kändes som grus i ögonen och mitt hår luktade alltid rök.


Vikariatet tog slut.

Var skulle jag ta vägen?


Mamma.


Hade inget annat val.

Flyttade in till mamma igen, mamma var jätte positiv och välkomnade mig.


Det är ju så min mamma funkar, nu hade det ju skitit sig med pappa och S, och det njöt hon av.

Dom var bovarna.

När vi pratade så fattade hon aldrig varför jag flyttade för första gången, hon sa alltid att det var för att jag behövde börja om i en ny stad, hos pappa, för här fanns ju inga jobb.


Jag började att få pengar från socialen.

Mamma hade väldigt dåligt med pengar, hon hade tagit flera lån för att fixa brösten och magen så vi levde väldigt snålt.

Ofta skulle mina socpengar räcka till oss båda.


Jag började ha mer sex, galet sex, sjuk sex.

Desto konstigare desto bättre.

Jag gick till sexklubbar med killar jag chattat med.

Tog in på hotell över en natt.

Älskade närheten av att ha sex, men kände mig så tom efteråt.

Var på en fest i närheten av mamma med flera vänner, det blev otroligt mycket alkohol och jag somnade i min kompis säng.

Min andra kompis somnade bredvid.

Tidigt på morgonen var jag fortfarande full.

Huvudet var så tungt mot kudden och jag kunde inte få fram några ord.

Jag sov med kläderna på och märker hur min vän drar ned mn gylf, drar trosorna åt sidan och trycker in fingrar.

Det svider, det gör jätte ont..Men jag får inte fram några ord.

Minns att jag försöker trycka ihop benen, men min kropp lyder mig inte.

Allt blir svart och jag somnar.

Vaknar av att solen lyser in starkt på mig, jag är ensam i sängen och mina byxor är neddragna.


Jag var arg, jag var hysterisk, smällde upp dörren och grät.

Sprang hem.

Gjorde en polisanmälan.

Pratade med kompisen om varför, fick till svar

"men du ville ju"

NEJ JAG VILLE INTE, JAG SOV!!!!!!


Självklart hände det inget med anmälan, ingen vän stöttade mig heller, "det var ju bara fingrar"


MEN DET ÄR MIN KROPP!!!!!!!!


Hade ännu mer sex, nu spelade det ingen roll med vem. Alla som ville, låg jag med.


Jag har allti haft stor insikt i mig själv, mitt mående och mitt beteende, så jag märkte att jag utvecklade ett sexmissbruk.


Gick i samtal för det på ett ställe för prostituerade.


Jag hade sålt sex för ett busskort engång minns jag, annars låg jag bara med killar för att trösta mig själv.


Minns att jag sökte socialbidrag en månad, och lämnade in räkningen från samtalen med prostututionsenheten.

Tanten i luckan frågade hur mycket jag tjänat på sex, för det skulle ju ses som en inkomst.


Jag var fortfarande kaxig och verbal och skällde ut henne och bad om att få träffa hennes chef.


Sex månader senare gick jag till soc, jag hade fått lägenhet!


En lägenhet, en egen!

Man fick inte ha alkohol i lägenheten och där bodde bara ungdommar, men den var MIN!


Första dagen i lägenheten så låste jag dörren och satte mig på golvet och grät.

En låst dörr betyder att ingen kan komma in, ingen kan överraska mig.

Ingen kan göra mig illa.

Jag hade aldrig kunnat låsa min dörr.

Jag satte mig på golvet och grät av lycka.


#lycka #överleva #tillbakablick #övergrepp #socialen #alkohol

Censur · Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards