batmanbebis

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av batmanbebis - 25 juli 2014 20:25

Åhhhiii!!!


 



Vet någon var jag kan köpa Batman örhängen så säg till.

Ringar, stora, med loggan.

Små örhängen med typ liten pigg vet jag var det finns, men vill ha ringar:)


#batman #örhängen #coolstuff

Ego · Tips
Av batmanbebis - 25 juli 2014 20:08

TJEEEENA E, joo det är värsta festen ska du med ut på krogen?!


Rasmus Rasmus Rasmus, jag skulle kunna strypa den mannen.


E sa nej, jag ska vara hemma med tjejen och glo nån rulle.


Pluspoäng...kanske,

Men det är sällan man säger ja till dumheter i mellanperioden.

Mellanperioden handlar ju om att slicka röv..

Men det blir fan inget slicka röv verkligen muntligt eller verkligt...haha


Men jag skulle behöva ha sex.

Många gånger så har spärrar och oro släppt när man har sex.

Jag säger absolut inte att problemen är borta, men att just spänningar släpper när man är intima med varandra


Vi har inte haft sex på åtta dagar så...det hugger ju till lite


Men mest av allt är jag avtrubbad faktiskt.

Och den känslan är inge vidare

Sådär höll jag på när jag var i dåligt sällskap, jag typ klev ur min kropp och slutade känna och finnas, jag var bara en tom kropp som man kunde skrika på, sylla på och använda.


Jag vill inte vara tom!!!!!!!


Och vad är det för jävla idiot som är i Vita Pro reklamen på tv nu då?
Han Walberg...Whalberg...suck


Strax kommer mina grillchips hem, sen blir det nog lite breaking bad.


Imorgon ska vi på grill/poolparty med familjen, en jävligt lång resa dit och ingen kan tyvärr hämta oss, flåååås!


Sen ska vi skriva en lapp och sätta på kylen och en i hans plånbok:



Drick inte alkohol.
Du har inte rätt att inte svara i telefonen under flera timmar.

Sårar du mig igen så kommer jag be dig packa dina saker.

Så tänk efter på de besluten du ska göra idag...är det värt?

 

 

 

 

 

........Skjut Rasmus

 

nej, den sista var inte på riktigt....man får inte skjuta folk.

 

#alkohol #missbruk #tillit #kämpa #starkare #sexvägran #baraenpuss

E+M

Av batmanbebis - 25 juli 2014 19:59

Han satt här hemma i soffan och skulle strax åka hemåt för att få pengarna av tjejen som hyr hans lya.

Jag satt naken i soffan och flåsade av värmen.

Ska du åka? Frågade jag.

Japp jag drar nu, svarar E.

Bra, för jag ska med, säger jag och ställer mig upp och letar efter klänningen jag hade tidigare idag.

Jag klädde på mig, E fyllde flaskan med vatten och sen började han vela


ÅÅHH DET ÄR SÅ VARMT, fan ska jag inte åka på måndag istället?
Åhh hur ska jag göra?


E har väldigt ofta svårt att ta beslut, nästan så det kan bli extremt ibland..


Ja du E, gör som du vill..det är ju ingen brådska, så ta det på måndag, vi e båda varma och trötta så ta det på måndag så drar vi och badar istället.


Han velade fram och tillbaka

Åhhh, men, jaa men åh men.


Sen åkte vi och badade,


Det var trevligt!!!
Jag är fortfarande reserverad, han har fortfarfande inte fått en puss.



Men sen tänkte jag.


Ändrade han sig för att det är något skumt på G?
Ändrade han sig för att jag skulle med?

Eller var han bara trött och varm?


Nu är han iaf och köper chips till mig.




#medberoende #alkoholist #lögner #tillit #förtroende

Av batmanbebis - 25 juli 2014 17:01

Nu kommer mellanperioden.


En person gör en misstag, då lever man i perioden där man kanske är sviken, rädd, orolig och tveksam.


Nu kommer mellanperioden.


Mellanperioden är perioden efter misstaget som skett.

Då är personen glad, foglig, positiv ger massa komplimanger.

Stannar hemma, startar inga bråk eller diskussioner och kommer med förslag på aktiviteter vi kan göra ihop.


E har ångest och är livrädd just nu.

Så då gör han såhär.

Han har varit med mig på stan idag i 35 grader.

Han har TITTAT PÅ när jag gjorde mina naglar. Han kommenterade inget eller gnällde inte

Jag lämnade tillbaka lite kläder och shoppade lite

E bjöd mig på mat......?!


Detta hör inte till vanligheten.

Men såhär gör dom.


Såhär gjorde min pappa dagen efter en fylla, gav mig 300 och sa att jag fick köpa godis.


Jag vet ju om detta, och jag njuter av att han följer mig som en hund, och jag avvisar honom


Men nej.......jag vill inte ha det såhär


#medberoende #allkoholism #rädd #mellanperioden #naglar #oro #hund



Censur · Ego
Av batmanbebis - 25 juli 2014 11:11

Fy, det blev lite jobbigt att blicka tillbaka så jag pausar lite.


Bokade precis tid för att fixa mina naglar, sånt gör mig glad.

E sover.

Han har sovit sen nio igår, härligt det måste vara att bo gratis på ett bed n breakfast.

Jag vill egentligen inte att han ska vakna, vetinte vad jag ska säga.


Han ska åka iväg idag och få pengar för hyran av en tjej, eller det var det han sa för nån dag sen iaf.

Vi skulle ju egentligen behöva prata.

Om inte annat om att jag avbokat att vi ska träffa våra vänner i helgen, vi skulle ju åkt idag.

Så åker jag hemifrån nu, medan han sover så vet han inget.

Och han har inga pengar på mobilen så det är JAG som måste ringa sen och informera om det.


Eller..


Skitsamma.

Vill han veta när och om vi ska åka så får han se till att vakna.

Inte mitt problem.

Jag ska duscha och klä på mig sen drar jag och fixar naglarna!!


Igår testade jag två nya låtar föresten!!



Och denna:



#självständig #tårar #stark #trasig #naglar

Censur · Ego
Av batmanbebis - 25 juli 2014 10:31

Vädjade till en vän som öppnade sitt hem.

Jag hade nu börjat att vikariera på en förskola och var nöjd att tjäna egna pengar.

Hon bodde i en villa min kompis och jobbade som bartender.

Jag sov på soffan och hade relativtnära till jobbet.


Men det funkade inte.

Det är svårt att bo med en vän, det är så mycket som ska klaffa.

Jag sov på soffan och vid mitt huvud var hennes dator,

vid 2-3 satte hon sig, varjedag vid sin dator och kedjerökte, chattade och lyssnade på musik.

Det gick inte, jag kunde inte sova och röken borrade sig in i mina lungor.

Var skulle jag ta vägen?


Två månader kvar på mitt vikariat, jag försökte att stå ut.

Var så trött på morgonen så att det kändes som grus i ögonen och mitt hår luktade alltid rök.


Vikariatet tog slut.

Var skulle jag ta vägen?


Mamma.


Hade inget annat val.

Flyttade in till mamma igen, mamma var jätte positiv och välkomnade mig.


Det är ju så min mamma funkar, nu hade det ju skitit sig med pappa och S, och det njöt hon av.

Dom var bovarna.

När vi pratade så fattade hon aldrig varför jag flyttade för första gången, hon sa alltid att det var för att jag behövde börja om i en ny stad, hos pappa, för här fanns ju inga jobb.


Jag började att få pengar från socialen.

Mamma hade väldigt dåligt med pengar, hon hade tagit flera lån för att fixa brösten och magen så vi levde väldigt snålt.

Ofta skulle mina socpengar räcka till oss båda.


Jag började ha mer sex, galet sex, sjuk sex.

Desto konstigare desto bättre.

Jag gick till sexklubbar med killar jag chattat med.

Tog in på hotell över en natt.

Älskade närheten av att ha sex, men kände mig så tom efteråt.

Var på en fest i närheten av mamma med flera vänner, det blev otroligt mycket alkohol och jag somnade i min kompis säng.

Min andra kompis somnade bredvid.

Tidigt på morgonen var jag fortfarande full.

Huvudet var så tungt mot kudden och jag kunde inte få fram några ord.

Jag sov med kläderna på och märker hur min vän drar ned mn gylf, drar trosorna åt sidan och trycker in fingrar.

Det svider, det gör jätte ont..Men jag får inte fram några ord.

Minns att jag försöker trycka ihop benen, men min kropp lyder mig inte.

Allt blir svart och jag somnar.

Vaknar av att solen lyser in starkt på mig, jag är ensam i sängen och mina byxor är neddragna.


Jag var arg, jag var hysterisk, smällde upp dörren och grät.

Sprang hem.

Gjorde en polisanmälan.

Pratade med kompisen om varför, fick till svar

"men du ville ju"

NEJ JAG VILLE INTE, JAG SOV!!!!!!


Självklart hände det inget med anmälan, ingen vän stöttade mig heller, "det var ju bara fingrar"


MEN DET ÄR MIN KROPP!!!!!!!!


Hade ännu mer sex, nu spelade det ingen roll med vem. Alla som ville, låg jag med.


Jag har allti haft stor insikt i mig själv, mitt mående och mitt beteende, så jag märkte att jag utvecklade ett sexmissbruk.


Gick i samtal för det på ett ställe för prostituerade.


Jag hade sålt sex för ett busskort engång minns jag, annars låg jag bara med killar för att trösta mig själv.


Minns att jag sökte socialbidrag en månad, och lämnade in räkningen från samtalen med prostututionsenheten.

Tanten i luckan frågade hur mycket jag tjänat på sex, för det skulle ju ses som en inkomst.


Jag var fortfarande kaxig och verbal och skällde ut henne och bad om att få träffa hennes chef.


Sex månader senare gick jag till soc, jag hade fått lägenhet!


En lägenhet, en egen!

Man fick inte ha alkohol i lägenheten och där bodde bara ungdommar, men den var MIN!


Första dagen i lägenheten så låste jag dörren och satte mig på golvet och grät.

En låst dörr betyder att ingen kan komma in, ingen kan överraska mig.

Ingen kan göra mig illa.

Jag hade aldrig kunnat låsa min dörr.

Jag satte mig på golvet och grät av lycka.


#lycka #överleva #tillbakablick #övergrepp #socialen #alkohol

Censur · Ego
Av batmanbebis - 25 juli 2014 10:08

Hade då bott hos min vän i tre månader ca och försökte komma på en ny plats att bo på.


Ringde pappa.

Pappa lever med en kvinna, S, sen många år.

S hade blivit väldigt konstig konstaterade pappa, men det kan kanske vara bra för henne att ha lite sällskap.

Jag var nu jobbsökande och var mycket hemma.

Pappa bodde i en annan stad så jag skrev mig där och började om.


Dagarna var svåra.

S vaknade tidigt och vandrade fram och tillbaka i lägenheten, fort fort, fram och tillbaka.

Jag uppmanade henne att sitta ner en stund, men hon ville inte.

Ibland när jag vaknade så satte jag på tvn, då var hon fortfarande kvar i sovrummet och pappa jobbade.

Då hörde jag hur hon pratade i telefon.


Jag stängde av ljudet och hörde att hon låtsadess vara veterinär.

Ibland var hon hårfrisör och ibland jobbade hon ideellt

Tror hon ringde till nån linje, för hon pratade längre och sa "hej hej, många gånger och presenterade sig.

Sen började hon att vandra igen.


Hon åt aldrig, hon stannade upp ibland och sa att hon hade som ett tryck över bröstet, svårt att andas, hon tände en ny cigg.

Jag blev tvungen att gå ut ibland, har ju astma och rökningen blev extrem.


När pappa kom hem slutade trycket över bröstet och hon kunnde sitta, varje gång.


Jag försökte förklara för pappa att hon är ju sjuk, detta är ingen fas, S har ångest.

Jag hade blivit jävligt bra på att läsa av folk.

Fick läsa av min mamma jämt.

Ibland kunde mamma vakna på morgonen och vara på ett skithumör, och jag visste aldrig varför.

Mamma kunde ju även strunta i att prata med mig under flera dagar, och det är inte friskt.


Minns engång när pappa kom hem och hade köpt tre lakritsstångar.

En var.

Vi åt våra, men pappa sparade sin.

Dagen efter sitter S vid köksbordet, öppnar kylen och tar en lakritstång, går runt i lägenheten jag vetinte vad hon gör.


På kvällen kommer pappa hem och ska fixa middag.

Han frågar var hans godis är?
Han ler och berättar att det är självklart ingen stor grej men han var sugen.

S pekade på mig, hon tog den.

VA?!

Nej jag tog den fan inte.

Men sluta nu sa pappa, säg bara att du tog den, ingen stor sak


MEN JAG TOG DEN FAN INTE! DET VAR PSYKFALLET.

Sådär säger man inte, sa pappa.

JAMEN HON ÄR JU FAN STÖRD PAPPA.



Pappa drack alltid stora mängder alkohol medan han lagade middag.

S tjatade påhonom om olika saker.

Det var nu längesen hon var i arbetslivet och hon pratade alltid om saker som hänt för 10-15 år sedan.

Jag chattade en heldel, det var en utmärkt tillflyktsport.

Åkte ofta iväg från pappa för att träffa olika killar.

Det var många gånger jag chattade med en kille i nån timme, för att sedan åka och träffa honom.


Jag var redan då väldigt verbal och visste att om man spelade på sex så ville killar alltid träffas.


Den blev nån konflikt, jag minns inte om vad.

Jag minns att jag reste mig från bordet och ville gå.

S ställde sig framför och gav mig plötsligt en örfil.

Jag stormade in på mitt rum.

Hon gick efter och dunkade på min dörr, slog och sparkade, helt galet.

Pappa satt full vid köksbordet.

Jag höll för dörren och ringde polisen.

Hörde hur pappa kom och lyfte bort henne, hon skrek AJ AJ AJ.

Polisen kom och frågade vad som hade hänt.

Minns hur pinsamt det var, när dom gick in i köket och pappa satt där i bar överkropp och rökte.

Han fattade nog inte vad som hänt.


Hur kan man göra såhär mot sin dotter, sa polisen

Du har två barn, ellerhur, du vill väl inte att dom ska se dig såhär?


Jag ville krama polisen och följa med honom hem


HAN SER MIG.


Jag behövde fly, igen.

Ringde till en kille som jag hade legat med.

Hade ingen annan.


Polisen sa att jag inte alls måste fly.

Jag sa att dom fattar inte konsikvenserna av om jag stannar kvar där i lägenheten med pappa och S.


En natt sov jag hos killen, sen kunde han inte ha mig kvar.

Jag hade packat några extrakläder i en ICA påse och satt nu på en tunnelbanestation och visste inte vad jag skulle ta vägen..


#tillbakablick #ensam #polis #hjälp #alkohol

Censur · Ego
Av batmanbebis - 25 juli 2014 09:38

Vilket jävla liv man haft, vilken jävla kämpe man är...egentligen.

Mitt liv är fullt med kaos, rädsla och ångest.

Bodde me min mor, och när jag var 14 började hon att flippa ut rejält.

Och jag inser idag, flera år senare, hur stor betydelse ens mammas samliv har på ens eget kommande samliv,

Om man har två föräldrar, eller en som har kärleksfulla relationer då borde det ju vara något man lär in?
Man växer upp med kärlek, omtanke och närhet runt sig och man får lära sig att "såhär ska det vara".


Min mamma hade aldrig någon pojkvän.

Jag hade en egen ingång till mitt rum, och i min lilla hall fanns en dörr som gick ut till en annan hall, mammas hall.

Jag minns hur jag öppnade den försiktigt för att kolla in skorna som stod där, var det några skor där som jag inte kände igen?

Ibland stod där ett par herrskor.

Minns hur jag sitter kvar i mitt rum, vägrar att lämna..vägrar att möte mannens utnyttjande blick och mammas tomma blick.

Oftast hade dom ju festat hela natten, ibland hörde jag dom festa men jag visste inte om någon sov kvar.


Satt på mitt rum, ingen dator ingen tv, ingen telefon..i väntan på att Han skulle gå.

I början var jag kaxig, och stövlade ut och tänkte HÄR BOR FAN JAG, öppnade kylen för att ta något att äta.

Men männens scannande blick över mig blev för mycket.


Man såg sällan samma skor flera gånger.


Hur såg männen på mig, när jag hade en sådan mamma?


När männen hade gått så hade mamma alltid ångest, jag vet nu flera år senare att det var det men förstod ju inget då.

Hon låg kvar i sovrummet utslagen, alkoholenn spred sig i rummet.

Ibland blev jag orolig när klockan blev 2-3 och jag öppnade försiktigt dörren, för att se henne ligga och läsa.


Hon orkade inte gå upp.


Minns en man som hon tog hem.

Hörde dom prata och ståja och musiken var på hög volym, plötsligt öppnades min sovrumsdörr och en man satte sig på min sängkant.

Han hasade ned mitt täcke och jag slutade andas för en kort stund.

Nu är det väl min tur.


Hörde mammas gälla rop"nej gå inte in däääär, kom nu till mig istället".


Han reste sig upp.

Jag kände mig död.


Jag blev äldre och gick ut med mina vänner på stans enda klubb, vi dansade och hade det roligt.

Kom fram ett gäng killar till oss som var väldigt obehagliga, dansade nära oss och försökte tafsa.

Kollade på oss som att vi var mindre värda och respekterade inte vad vi sa.

Jag gick till vakten och fick dom utslängda.


Traskade hem den kvällen, mamma var ute nånstans och ja satte mig vid köksbordet för att ta något att äta.

Plötsligt öppades dörren och in kliver mamma.

Efter mamma kommer tre killar....tre killar som jag nån timme senare fått utsängda från krogen.

Nu stod dom där, i vår hall.


Vid det tillfället hade många män kommit och gått och jag respekterade verkligen inte män.

Jag var kaxig och uppkäftig.

Ställde mig upp och sa att dom kan dra.


Den här kvällen skulle bli den värsta av alla.


Jag gled upp och satte mig på diskbänken och sa att , nu ska ni gå, vi vill inte ha dig här.


-Det är din mamma som bestämmer, betalar du hyra eller?

Jag förklarade att nej det gör jag inte men man respekterar väl varandra.

Killarna bara log mot mig och gick ett varv i lägenheten.

Mamma satt full i soffan.

Skulle hon inte ta hand om sina gäster?

Gör som hon brukar?


Jag sa att jag skulle ringa polisen om dom inte gick härifrån, nu!

En av killarna, som faktiskt nog bara var några år äldre än mig, drog upp den största kniven från knivstället och la den platt mot mitt ben.


Jag var inte så kaxig längre.

Killarna fortsätter att gå runt, jag kände mig fången, att vädja till mamma var ingen idé alls.

Jag lyckades glida ned från diskbänken och springa in i mitt rum.

Behövde ha space, behövde tänka.


Fick nån konstig energi och springer ut ur rummet och skriker UT UT!

Mamma står då i hallen och jag trycker upp henne mot väggen.

Killarna lunkar sakta ut från lägenheten och mamma följer med ut i trappuppgången.

Jag smäller igen dörren och låser.


Hör hur porten slår igen och mamma börjar hysteriskt ringa på dörren.

Jag hatar henne just då.

Lät henne ringa på ett tag, kanske blev hon rädd, det var det enda sättet jag kunde straffa henne på.


Hon stormar in när jag öppnar dörren och föser mig åt sidan

DU ÄR JU FAN INTE NORMAL.


Är Jag inte normal?


Hon lägger sig.

Hon sover till långt in på nästa dag.

Killarna har snott pengar av mig, ur min plånbok.

Mamma pratar inte med mig.

Det ösregnade den där morgonen och mina vänner hade planer, så jag kunde inte fly.


Den dagen pratade inte mamma med mig på hela dagen.

Och det fortsatte, i tre dagar.


Jag kan inte förklara den enorma känslan av ensamhet när ens mamma inte svarar på frågor, eller tilltalar en.


Fem dagar senare flyttar jag, det går inte längre.

Får flytta in till en vän

Ringer till mamma på kvällen jag flyttat för att fråga något...

Kommer till telefonsvararen, Välkommen till XXX , ja kan inte svara just nu.

Hon hade tagit bort mitt namn.

Jag bodde inte längre där...och jag som bara tänkte hota lite, bo borta ett tag för att markera.

Men nu kände jag mig inte välkomen längre.


Bodde hos min vän i tre månader, sen gick det inte längre, han var lättirriterad och jag behövde en stabil person.


#tillbakablick #smärta #alkohol #liten #missbruk #hjälp #rädd #oro

Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards