batmanbebis

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av batmanbebis - 24 juli 2014 21:18

Men TACK OCH LOV FÖR MUSIK


Nu ska jag strax klä på mig och iväg och sjunga med min bäste vän.


När jag kommer hem ska jag sova på soffan



#markera #starkare #överleva #sång

Censur · Ego
Av batmanbebis - 24 juli 2014 21:02

Fantastisk dag på stranden!!
Jag glömde tid och rum och bara njöt.

Fick ett sms efter flera timmar av Rasmus


E är hemma hos mig nu.


Jag bryr mig inte.

Jag läste smset, och la mig och solade igen.


Kom hem och var inte ens arg...

Och det skrämmer mig, för när man inte ens orkar vara arg längre, finns det då något kvar att kämpa för?


Jag är inte ens arg på dig. Jag är arg på mig själv..
Det är ju jag som är en idiot, det är jag som är korkad, jag väljer ju att bli behandlad som skit, jag väljer ju att vara med dig.

Så hur kan jag vara arg på dig?
Du är ju som du är...
Jag har gråtit, skrikigt, hotat ...men du gör illa mig igen och igen.

 

Jag är en idiot.

 


Är det bäst att bara lämna honom?


Han säger: Men hur kan du bli så arg och upprörd för att jag inte svarar i mobilen, saker kan ju ske..den laddar ur, men glömmer den, man hör den inte.


Men vet du..



I ditt fall så är det ju aldrig dessa anledningar..

Utan när du inte svarar så är det för att du är hos polisen, däckad, fått tårgas i ögonen, fått mobilen snodd.


Så är det konstigt att man blir orolig?


Du har liksom förlorat din rätt till att ibland inte svara i mobilen.


I imorgon skulle vi åka till våra vänner på landet.

Gå på marknad, som jag sett fram emot i en månad.

Bada pool och äta gott.


Jag ställde in allt.


Vi kommer inte.


Kan inte leka lyckiga paret nu.

Och det är inte rättvist mot dom att komm dit när jag är på helspänn och lättirriterad



Hjälp


#hjälp #alkoholist #rädd #gåisär #medberoende #aa #tårar #idiot

Av batmanbebis - 24 juli 2014 12:05

Ja..

Nu är klockan tolv.

Idag skulle vi höras klockan tolv och planera när vi ska åka och bada.

Jag ringde Rasmus igen för att IGEN fråga vad dom höll på med igår.

Rasmus säger"ska jag vara ärlig så minns jag fan inte", hur kan man inte MINNAS?
Rasmus förklarar att han drack två cider och E en öl.

"Men vi söp inte alltså"


NI SÖP INTE?!

Hur i helvete kommer det sig då att du inte minns?!

Rasmus har letat runt idag men nu vet vi inte var han kan vara.


Han kom hem till sig och ser sin port sönderslagen..han tror det var E.


VA?!

Slår man sönder en port om man druckit EN ÖL?


Jag tror min pojkvän håller på med något.


Jag känner mig så jävla dum!

Så jävla dum och ledsen.

Hur kan jag låta detta hända mig, IGEN?

För två veckor sedan satt jag här och bloggade, grät och skakade i hela kroppen.

Nu är jag där igen.

E lovade mig att det inte ska hända igen.

E lovade mig att inte dricka.


Men löften betyder inte något längre.


Om tio dagar ska E och jag utomlands.

Biljetten går ej att avboka.


Hade det inte varit så, hade jag bett honom packa sina saker...Säga att han får sova borta ett tag, jag behöver andas.


Hur hjälper man en människa som inte fattar att han har ett problem?


Vi var på ett AA möte, han sa att han skulle gå på fler.


Så mycket saker han säger för att jag ska bli lugn, sluta tjata och vara orolig och rädd.


Allt löser sig älskling

 


Om en timme sticker jag och badar med min kompis

Så jävla orättvist att min pojkvän förstör min semester.

Gör mig orolig.

Får mig att gråta.

Jag har fyra veckors semester...FYRA!

Kan jag inte få vara glad, skratta och vara avslappnad iallafall under denna tid?


Helvete


#alkoholist #missbruk #idiot #levaensam #isär #tårar #hjälplös #värme #illamående

Av batmanbebis - 24 juli 2014 10:50

Igår var jag och E på lunch hos min farmor, syster+familj.

Vi har inte setts på en vecka E och jag så jag har verkligen saknat honom.

Mitt i fikan så sa han att han skulle till Rasmus sen, och fiska.

Jag blev sur inom mig, men ville inte starta ett tjaffs mitt bland alla.

Att han inte vill umgås med mig efter en vecka PLUS att allt gick åt helvete sist dom umgicks.


Så idag...ringer telefonen, aldelles nyss..precis.

Det är Rasmus.

-Hej, har du hört något från E?


DETTA HÄNDER INTE!!!!!!!

 

Hört något från E?!
Han är ju med dig?!

 

Rasmus berättar att dom hade badat och fiskat igår, sen gick dom hem till en kompis för att torka sina kläder.

Sen gick E, Rasmus visste inte var..Han bara gick.

Och han har lämnat mobilen hos Rasmus

Rasmus säger att han hade fått hans nycklar och skulle gå hem till honom.

Detta var igår/inatt?!

 

Så nu vet ingen vart han är?

 

Jag fattar inte, han har gått utan att ta med sig sin telefon.

Hur i helvete?!

 

Jag tror fanimej inte att detta är sant.

 

Vad håller min pojkvän på med!?!?!

 

Jag har INGEN att prata med.

Ringer jag min syrra nu så kommer hon bli hysterisk

 

 

FAN!!!!!!!!!!

Av batmanbebis - 24 juli 2014 10:39

Det känns som att mensen är på G.

Fem dagar kvar men den brukar vara tidig.

Just nu blir jag inte så sur på mensen pga graviditet utan för att jag inte kan bada då.

Är ju hysteriskt varmt ute!


Kollar på ett sånt RING IN, program på tv.

Hahah man blir verkligen superstressad av att kolla, hon pratar så fort och är så hurtig.

Massor av folk ringer in.


_  _ _LIG är ordet, vaaaaaaaaaad kan det vara.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards