batmanbebis

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av batmanbebis - 23 juli 2014 23:26

Den här "fantastiska gåvan" besökte nyligen en strippklubb.

Och det är väl helt normalt?
En ung kille som vill se flikor viffta på brösten för pengar.

Kanske vifftar dom lite extra när dom ser den fantastiska Justin.

MEN.

Justin gjorde snabbt klart att endast snygga tjejer får dansa för honom.

Vad är snyggt då Justin? Kan man ju undra.

Att vara snygg, eller att nån tycker att man är snygg är ju högst individuellt.


Tillslut fick den snyggaste tjejen dansa privat för Justin.


Vilken man!


#avskum "bieber #pinsam #sämst #skärpdig #snorunge #vakna

Av batmanbebis - 23 juli 2014 23:12

Känns så jävla givande....

Min pojkvän är med Rasmus..

Killen som gav min pojkvän alkohol för två veckor sedan.

Killen som var med när min pojkväns mobil försvann.

Som var med när min pojkvän hamnade i bråk och hos polisen.

Han som var en av orsakerna till att jag och min pojkvän höll på att gå isär.


Där väljer min pojkvän att spendera sin kväll...


Behöver jag säga att jag är rädd?

Av batmanbebis - 23 juli 2014 19:54

Igår åkte vi till Flen och besökte Fabriken.

Stället som vissa har kallat "lilla ullared" har inte varit öppet i många veckor.

Nja, stället var inte något lilla ullared, alls.

Det fanns kläder för män och kvinnor och en heldel barnkläder.

En fiskeavdelning och en heldel inredningssaker, gardiner och ljus.

Inget ätbart eller shampoo eller dyl.

Plus att det var as varmt i butiken, pust!

Men jag kom hem med två kassar med kläder:)

Så förvänta er inte en massa om ni åker dit, men barnkläderna var jätte billiga.

Min syster köpte jacka och täckbyxor till sin son på 6 år, ett bra märke, båda för 199 kr.


#flen #fabriken #shopping #varmt

Av batmanbebis - 23 juli 2014 19:49

Jag älskar min syster.

Men ibland blir jag så jävla låg när jag är där..

Jag ligger på madrassen på kvällen, efter alltid en fantastisk dag med stöttning, god mat, aktivitet och skratt.

Jag ligger där ensam. För min pojkvän kunde inte följa med, han har inga pengar och behövde gå till socialen och lämna papper.

Här ligger jag på madrassen och har hemma en alkoholiserad pojkvän utan jobb, inga barn, inget körkort och en hemsk lägenhet.

Jag kan inte bli som min syster.

Jag kan inte bjuda hem henne till mig.

Jag vill ha min pojkvän vid  min sida när vi åker på aktiviteter och skrattar, en han kan inte följa med.

Jag känner mig alltid så jävla liten och misslyckad.

Vill kunna hälsa på henne med min familj, göra familjesaker.

Ibland känns det som dom, och vi.

Jag är gammal nu, jag borde ha barn och man som jag sitter tillsammans med på filten på stranden.

Men det är bara jag.

Ensamma jag.



Ego
Av batmanbebis - 23 juli 2014 19:38

Jag och syrran bokade en kryssning med Cinderella, jag har åkt den mååånga gg men aldrig med mn syster.

Min syster har aldrig åkt utan barn.

Vi bokade allergihytt eftersom jag måste ha det

Vi kom till hytten och den var inte färdigstädad, det har aldrig hänt under mina minst 20 gg jag åkt.

Väl inne i hytten stank det rök, det gick inte att komunicera med städarna pga språksvårigheter.

Gick till informationen och berättade läget, vi kunde inte få en ny hytt då det var fullbokat men hon gav oss en lapp med 60 kr var och sa att vi kunde äta nåt eller dricka och komma tillbaka  30 min.

Super bra service där faktiskt

MEN


Jag är ju då karaokefantast och såg fram emot karaoken som var klockan 21.

Lokalen kryllade av barn, det var någon knattegrej före karaoken, fine.

Fanns tre sitplatser.

Det stod även att ingen alkohol serveras, fram till klockan tolv...Så..alltså ska man barnanpassa en klubb till tolv, ska barn ens vara uppe så sent?


Så ingen alkohol eller några sittplatser, gjorde ju att det drog i princip...inga människor.

Så där stod jag och min syster, och fem barnfamiljer.


Karaoken började och det blev bä bä vita lamm, teddybjörnen fredrikson...Sen jag, med stad i ljus och close my eyes forever med Ozzy.

Sen blev vi tvugna att gå, blev jobbigt att stå upp och se alla barn.

Jävligt tråkigt.


Sen gick vi runt på båten, överrallt var det barn och barnanpassat.

Dagen efter var det kalasväder och vi gick upp på däck.

Vi ser en pool och jag utbrister ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH


"Endast för barn"


VAFAN?!

Varför ska alla aktiviteter vara för barn?
Varför finns det inte en vuxenpool också?

Vad hände det med att barnanpassa ställen fram till kanske 20-21..men TOLV?


På de andra ställerna uppträdde dansband..Dom ropade ut i högtalarna att det var barnfritt där efter 23.

Men det satt ju barn överrallt och ingen sa till dom.


Åt lasagne på en "finare" restaurant..

Vi ville slippa hysterin vid buffén.

Den var verkligen hemsk. Så äcklig och smakade grädde, jag var såååå hungrig.


Oh well...bättre än att stanna hemma och glo på tv kanske, men oj så besviken jag är på Cinderella


#cinderella #barn #vuxenförfan #karaoke

Av batmanbebis - 23 juli 2014 19:34

Försökte ju imponera och blogga via mobilen, gick jävligt segt, skulle imponera med att bifoga en bild...tadaaa!

Inlägget borta, blev hystrisk och gav upp.


MEN HEJ!


Jag har varit iväg, det har varit välbehövligt och jobbigt.


Mer kommer i nästa inlägg, har svårt att berätta om massa olika händelser i ett inlägg:p

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards