batmanbebis

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av batmanbebis - 18 juli 2014 18:44

Batmanbebis goes sexblogg!!


(X) Haft 69an...ja men ingen favorit.
(X) Haft analsex...japp, känns som att bajsa inåt om du har otur.
(X) Haft trekant..rekomenderas inte om nån av de inblandade är kära.
( ) Haft gruppsex...låter som många kön att hålla reda på
(X) Haft oralsex med någon av samma kön.
( X) Filmat när jag haft sex...ja..no big deal.
(X) Lagt upp en film på nätet när du haft sex...ja..och live på cam
(X) Tittat på porr med någon annan...japp, men mest ensam.
(X) Smakat på sperma...Ja varför inte?
(X) Svalt sperma...japp de me
(X) Blivit sprutad i håret...ja..jävligt onödigt
(x) Blivit sprutad på bröst/rumpa/ansiktet/i...japp japp...vi kör mest på i, för vi vill ja bebis

(X) Kan ta den i halsen när ja suger....
(x) Gillar att ge oralsex...
(X) Gillar att få oralsex
( ) Gillar att bli srutad i ansiktet...nej? varför skulle man gilla kladd i ansiktet?
(X) Gillar att vara undergiven...japp, det är bekvämt:p
(X) Haft sex med fler än 20
( ) Haft sex med någon jag inte vet vad den heter...nää..man får fan presentera sig först
(X) Haft sex på festival
(X) Gillar bakifrån/doggystyle
(X) Gillar missionären
( ) Gillar att svälja...nä..finns godare saker att äta

( ) Fått oralsex under vatten..va? kan man slicka nån OCH hålla andan?
(X) Anser dig själv vara bra på att ge oralsex..ja, övning ger färdighet
(X) Gillar att få stryptag under sex
(X)Gillar snuskprat
(X) Haft sex på bio...kass film!
(x) Haft oralsex på bio
(X) Besökt sexklubb, japp..skabbigt men..underhållande
(X) Blivit sedd när du haft sex
(X) Blivit sedd när du haft sex, vetat om det och gillat det..japp på sexklubben
( ) Fejkat en orgasm flera gg med en person...nej..idiotiskt..man vill ju ha orgasm, varför fejka?
( ) Nånsin fejkat en orgasm..Nej..vad vinner man på det?
(X) Kan komma med hjälp av bara fingrar
(x) Fått orgasm utan att beröra könet..
(X) Kissat på någon..ja...why not?

( X) Haft sex med två olika personer, inte samtidigt under ett dygn
(X) Onanerat med en kompis
(X) Träffat någon på en kryssning och haft sex med...haha ja MÅNGA, roliga minnen.
(x) Blivit kissad på
(X) Haft sex med en fetisch..japp
(X) Haft sex med någon som varit 10 år äldre
( ) Haft sex med någon som varit 10 år yngre.

Censur · Ego
Av batmanbebis - 18 juli 2014 17:35

Stod nyss iförd BH och trosor framför tvn och ylade ikapp till denna:



Idag är ja lycklig.

Och jag tackar för idag.

Jag lever nog fanimej dag för dag, för jag har ingenaning om hur gårdagen är och hur jag kommer att må

Kaske är det därför jag har så bråttom att göra vissa saker, inget tålamod.

För om jag sparar handladet till imorgon, solandet eller att ringa det där samtalet...


Så kanske jag vaknar upp och orkar..inget alls.


Så idag är en bra dag, och det tackar jag för:)


Ikväll ska jag packa, ska iväg imorgon och kommer tillbaka på onsdag.


Skrämmer mig naturligtvis att lämna E hemma.

Kommer han att ta till alkoholen?
Kommer han att sova bort dagarna, och bara spela?


Men det är väl ändå det tillfrisknande handlar om på ett sätt..

Jag kan inte alltid stå bredvid honom och säga vad som är rätt och fel.

Och framförallt orkar jag inte.

Nu ska jag vara med min syster och hennes familj,

Jag ska åka på kryssning med cinderella.

Jag ska åka till Flen och kolla in Fabriken.

Jag ska försöka klippa mitt hår som är snustort och skriker efter en omgång av en sax.


På måndag ska E fixa pass.

Om han glömmer det eller något går fel, så kommer vi inte iväg på vår resa i augusti.


Köpte en kylväska idag, en rosa med vita prickar.

Gör mig glad när jag hittar fina saker.

Vi gillar att fiska och dra iväg och sola spontant, och en ljummen dricka eller sallad e inge vidare, så nu hoppas jag att denna funkar bra!


Och jag köpte en cykelpump till min älskade Kronan<3


Tack för idag!


#lycklig #endagitaget #getup #try #naken

Ego
Av batmanbebis - 18 juli 2014 17:32

Har precis lämnat mitt depend gellack-kit.

Gick bra.

Utan kvitto, utan kartong...1126 kr raaakt in på kontot!


Lämna in era kit nu med, vetinte hur länge erbjudandet är kvar!!

 

 

#reklamera #gellack #depend #pengar #semester #katching

Av batmanbebis - 18 juli 2014 12:38

Httade en blogg som handlade om sex.

Sex som är något fint och bra blev plötsligt rätt äckligt och billigt.

Hon hade tagit en massa bilder på sig själv, avklädda och sexiga och om man sa vilken som var finast så fick man fem av hennes egendesignade kondomer.

I ett inlägg skulle man skriva vad man ville göra med henne om man fick umgås med henne en hel dag.

Männens inlägg flödade och vissa var jävligt osmakliga.

Jag tänkte att jag skulle svara också:


Jag skulle ta med dig till bibblioteket, där skulle vi ta en fika och sen läsa högt ur en varsin bok.


Min kommentar verkar inte bli godkänd.


Varje dag är hon jätte kåt.

Varjedag är hon ensam och öööönskar att nån kunde hålla henne sällskap.


#desperat #kondomer



Av batmanbebis - 18 juli 2014 12:31

Igår när jag var ute på krogen blev jag så himla sugen på en drink, en Rosa pantern, MUMS!

Försöker undvika alkohol nu med tanke på att E går igenom en pers med alkoholen nu

Drack halva och kände mig full, huua!

Sen kom smärtan

Jag får, rätt ofta, ont i min svank när jag dricker alkohol.

Vafan beror det på?

Jag ställer mig upp, vrider, böjer mig fram....ja...allt men det går inte över.

Jag ställde drinken åt sidan och drack vatten...då släppte det efter en stund

WEIRD?

Ego
Av batmanbebis - 18 juli 2014 02:17

Precis hemkommen från krogen.

Var en lugn kväll, lite kul att kunna gå ut en torsdag..Härliga semester!

Blir inte lika mycket fylla liksom.

Fick jätte mycket fin respins från en kvinna från Jönköping hon kom fram till mig efter att jag hade sjungit och var jätte rörd.

Det är verkligen kul och fantastiskt när man får resons.


Hon bad mig sjunga en låt, hon verkligen bad.

Det var ju med en fantastisk artist så klart jag ville testa



Efteråt så kramade hon mig hårt och tackade.


Så jävla kul att kunna göra folk så berörda


#sång #kärlek #berörd #pink

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards