batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

Ångest ersätts med dataspelande

Av batmanbebis - 16 juli 2014 15:01

Idag har jag verkligen fått gjort mycket.

Jag har varit och tagit blodprov, efter det så har jag tvättat, tvättade sängkläder och kuddöverdrag.

Sen ner i källaren igen för att gå igenom lite kartonger.

Jag hittade en massa olika skolarbeten, åh vilken liten nostalgitripp sånt är, jag älskar att jag har sparat sånt.

Skolarbeten och massa"mina vänner"böcker.

E skulle lämna ett papper till försäkringskassan, han orkade inte.
Sen skulle han ringa ett samtal, han orkade inte.

Jaaaa, det är ett tufft liv han har min kära pojkvän.

Han kan inte prata i telefon när han e trött, han kan inte koncentrera sig.


Han har varit vaken hela natten, det tyckte han var en bra idé.

Så nu ska han snart sova, och hans tanke är ju att han ska sova tills 6-7 imorgon för att då vända dygnet.


Han har gjort detta många gg och det funkar jätte bra.....i en dag, sen är han uppe sent igen och sover bort dagen.


Att bryta mönster ÄR svårt men nu får han fan skärpa sig.


På lördag åker jag bort, kommer hem igen på onsdag så då gäller det ju att han håller sovrutinen.

Eller..så är detta inte mitt problem...alls


#trött #kontroll #lat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards