batmanbebis

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av batmanbebis - 16 juli 2014 19:43

Jag hittade denna fantastiska skönhet:


 

Jag älskar verkligen hela idén med att det är en bägare som man kan ta med direkt.

Jag har liknande produkter men då är det en enorm kanna i glas, som många gg är svår att rengöra och stor och klumpig men denna; PERFEKT.


Nu var det REA, pågick EN DAG.

Fel på sidan.

Så dom utökar REAN en dag till.

Då kostar den plötsligt  345 istället för 199 kr.


Jag mailar givetvis och undrar VAFAN?


Får till svar att varan tog slut fort och är nu slut, men om jag vill kan dom hitta en liknande vara i sortimentet åt mig.


Nej.


Jag svarar:
Varan är inte slut, däremot är priset höjt, men om varan vore slut så får ni ju skriva det på hemsidan.

Jag gick in tidigt på morgonen andra dagen av rean och då var priset högt.


Dom svarar: Vi ska leta fram din produkt på lagret, vill du ha den då?


HELL YEAH


Tänka sig, produkten VAR inte slut

Av batmanbebis - 16 juli 2014 19:10

Sitter och slötittar på detta program.

Är ibland rätt kul med mode, eller iaf få tips om hur man kan klä sig.


Dom hittar en 20årig tjej på stan och tar med henne till studion


"Du har snygga bröst och smal midja, men lite tjocka lår"


JAAAAAAAAAA MEN BRA JOBBAT!


Inte nog med att ni har sagt att hon inte klär sig snyggt, nu ska ni påpeka hennes brister.

Jag blir så jävla sur.

Jag kan verkligen tänka mig att orden ekar i hennes huvud jämt.

Måste dölja mina tjocka lår, men mina bröst är ju snygga.


Ni har ju en stor möjlighet att hjälpa dessa människor, höja deras självbild OCH få dom att vilja ta för sig och synnas



Skärp er.


#styling #självförtroende #ungtjej #tips #makeover

Av batmanbebis - 16 juli 2014 16:47

Jag har snart googlat ihjäl mig om bebistips, hur man kan hjälpa till på traven att bli med barn, ägglossningstest, mens förhöjd nivå blabla.


Man har ägglossning en dag i månaden, vilken dag kan man räkna ut igenom att se hur lång din menscykel är.

Eller med hjälp av en app, jätte smidigt.


NOT


Surprise!
Du behöver inte alls ha ägglossning varje månad, TADAAA.

Så då är det bara snällt vänta till nästa månad, och hoppas att du har den då.


Du har också bara ägglossning i 48 timmar, så det är då du kan bli gravid.


Man pratar om att ha sex varannan dag för att spermans kvalite ska vara bra.


Man kan också köpa teststickor som säger WOHO nu har du ägglossning, HA SEX!


Men även dom kan visa att du har ägglossning, men inget ägg har lossnat iaf....DE DU!



SÅ!


Hur i helvete kan tjejer bli gravida utan att ha planerat det?

Det är ju fan som att vinna på lotteri.

Bevittna ett mord

Bli träffad av blixten


DET ÄR EN DAG!

Och kanske inte ens den dagen.


Så folk som inte har ens en partner, utan bara ligger lite"hoppsan" efter krogen.


MEN OJ DU BLEV GRAVID!


Helvete

Jag kommer säkert bevittna ett mord innan jag blir med barn!


#helvete #gemigbarn #försöka #ägglossning #endag #hoppsan #ofrivilligt #orättvist #sexförfan

Av batmanbebis - 16 juli 2014 15:28

Jag har tidigare bloggat om produkten från DEPEND


Nagellack som du målar på, sätter under UV lampa och kör, håller i flera veckor grymt!
MEN!


Nu har produkten dragits tillbaka för att folk fått utslag, riktigt hemska sådana.


Och NU kan du lämna tillbaka din depend produkt, använd, UTAN KVITTO!


Du får ALLA pengar tillbaka

Du kan även lämna in nagellack, även om dessa är halvfulla.


Jag har alltså sju nagellack á 79 kronor.

Depend startkit för 600 kr


 



WOW


Komigen lämna in era produkter!!!!

 

#depend #pengar #reklamera #fara #utslag #nagellack #uv

Av batmanbebis - 16 juli 2014 15:01

Idag har jag verkligen fått gjort mycket.

Jag har varit och tagit blodprov, efter det så har jag tvättat, tvättade sängkläder och kuddöverdrag.

Sen ner i källaren igen för att gå igenom lite kartonger.

Jag hittade en massa olika skolarbeten, åh vilken liten nostalgitripp sånt är, jag älskar att jag har sparat sånt.

Skolarbeten och massa"mina vänner"böcker.

E skulle lämna ett papper till försäkringskassan, han orkade inte.
Sen skulle han ringa ett samtal, han orkade inte.

Jaaaa, det är ett tufft liv han har min kära pojkvän.

Han kan inte prata i telefon när han e trött, han kan inte koncentrera sig.


Han har varit vaken hela natten, det tyckte han var en bra idé.

Så nu ska han snart sova, och hans tanke är ju att han ska sova tills 6-7 imorgon för att då vända dygnet.


Han har gjort detta många gg och det funkar jätte bra.....i en dag, sen är han uppe sent igen och sover bort dagen.


Att bryta mönster ÄR svårt men nu får han fan skärpa sig.


På lördag åker jag bort, kommer hem igen på onsdag så då gäller det ju att han håller sovrutinen.

Eller..så är detta inte mitt problem...alls


#trött #kontroll #lat

Av batmanbebis - 16 juli 2014 11:01

Idag var jag och kollade min leverfläck på ryggen, den såg okej ut men blev iaf inbokad på en operation den 25e.

Bad även om att få ta blodprov för att jag och E försöker bli med barn.

Han är så jävla bra min läkare, han känns noggrann och bra på att lyssna.

Så jag lämnade åtta rör med blod för olika saker.


Tänkte sen ringa till Octaviakliniken, hört mycket bra om dom och googlat en hel del.

Och det var väl därför pga deras rykte som telefonkön idag var ful, och man fick återkomma imorgon.

Helt otroligt hur en telefonkö kan vara full egentligen, jag ber ju inte om en tid idag.

Men det är alltså sånt tryck bara för att få boka tid


Då kan man ju undra hur tiderna ser ut att få komma dit.


Men det är ju mitt problem också.

Jag vill allt nu nu nu.

Många gånger har jag struntat i saker för att det inte kan ske nu.

Kan jag inte klippa mig på engång så struntar jag i det, exempelvis.


Men jag hoppas vi kan få rätt stöd.

Kolla E´s sperma så att även den är okej.


Idag ska jag ta et nytt ÄL test också...hoppas den visar på ägglossning!


#längtan #bebis #hjälp #behandling #test #blod


Av batmanbebis - 16 juli 2014 00:08

Min pojkvän när arbetslös och nybliven alkoholist..eller ja alkoholproblem(ja, alkoholist låter ju så jävla hårt).

Han har också inget jobb.

Han har haft ett jobb på G med en väldigt konstig människa.

Människan säger "jaaa nu har jag jobb till dig, vi kör på torsdag"

Onsdag kommer, killen hör av sig till jobbkillen...inget svar"

Torsdag kommer, min kille har ingen o hur när var....Ringer, inget svar.


Såhär håller det på, han lovar och försvinner.


Sen säger han, på måndag har jag jobb till dig, detta är en torsdag.

På fredagen super killen bort sin mobil.


Och nu måste jag sluta kalla min kille för Killen, det blir jävligt invecklat och läsa.


SÅ jag säger E.


E envisas med att man kan minsann inte koppla numret till vidare till en annan telefon.

Så han är telefonlös fre, lör, sön, mån.

Idag lyssnar han äntligen på mig, jag ringer Tre, som kopplar om hans telefon.


Tre timmar senare ringer telefonen, som vi precis omkopplat till..



Det är gubben som lovat E ett jobb.


Han är arg, riktigt arg.

E förklarar att han sumpat sin mobil men läget är coolt.

Läget är fan inte coolt tyckte chefen(jag förstår chefeen till 100%)

Jag hör hur E pratar och han håller sig lugn.

Han försvarar sig igen och igen.


"Nej men jag behöver inte jobba för dig jag har andra jobb HEJDÅ"


NEJ DU HAR FAN INTE ANDRA JOBB; VAD GÖR DU?!?!?!?!


E berättar att chefen sagt att han ljuger, att han inte tror att han tappat mobilen.Att han är arg.


Att han......ska slå ut hans tänder.


Jag är ändå jävligt glad att E behåller lugnet.


E har noll förståelse för varför gubben är arg.


Jag försökte förklara att  klart han är arg, han kanske har fått jobba dubbelt nu, och han hjälper ju dig o få ett jobb sen är du plötsligt försvunnen, o svarar inte i telefon?!


Gubben ringde upp, bad om ursäkt och dom sa nu höras imorgon.




Undra hur det känns att leva ett liv där båda har jobb, okej ekonomi och inga missbruksproblem.


Jag undrar.


#käftsmäll #chef #hoppsan #normalt #arbetslös #semester #arbetslös #gemigjobb

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards