batmanbebis

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av batmanbebis - 27 juni 2014 18:09

Idag kom mina ägglossningstest btw.

190 kronor för 21 test.

Så jävla värt, rekomenderar alla att köpa online och inte i butik, mycket billigare!


Nu ska jag kika serien Breaking Bad.

Handlar om en man som får beskedet att han har lungcancer, han hamnar i sällskap med en ung kille och börjar tillverka droger i smyg för sin familj.

Riktigr bra serie!

Sen blir det några cider..Köpte en habanero cider, ska bli skoj o testa!



Av batmanbebis - 27 juni 2014 17:53

Förra lördagen när jag kom  hem från krogen så svävade en helikopter sagta sagta på himelen.

Jag bloggade då om detta och i tidiningarna stod det att en man var gripen och hade nioåringen hemma hos sig.

Efterlysningen hade kommit in vid elva-tolv på natten till polisen.

Nu hade min granne träffat denna person som blevv gripen, han var på ICA och skulle handla.

Det visade sig att detta är en man som idag lever som kvinna, och har haft ett helvete bara genom att vara sig själv.

Och hon berättade att hon kände till nioåringen och hade sett henne vara ensam ute sent på kvällen

Hon hade då erbjudit tjejen komma in till henne och vara där, eftersom flickan berättade att mamman var på krogen.

Det hon inte gjorde var att ringa polisen, för hon ville inte skapa nån drama utan skulle ha flickan hemma och sen kontakta mamman.


Nu är ju denna kvinna hatad i denna ort, folk skriker saker efter henne och ja...fyfan va hemskt.


Nu vet jag ju inte alls hur det var, eftersom jag inte var där.

Men att bli anklagad för att ha rövat bort ett barn och eventuellt förgripit sig på denne, är ju fruktansvärt!!


Hoppas att rättvisa skippas.


Ge fan i att lämna era barn hemma ensamma alla ni föräldrar där ute!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards