batmanbebis

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av batmanbebis - 18 juni 2014 21:49

 


Denna produkt är awesome!

När jag hade extremrött så hade jag nummer 600 och behövde inte färga håret lika ofta.

Nu har jag lila/brunt och har valt en mer lila nyans som jag drar i håret efter shamponering, som balsam typ.

Håret får en annan lyster och du slipper slita på håret med färgning!


 

Jag har själv alltid kört på Directions när jag färgar håret.

Directions är rätt milt så jag har sovit med färgen i flera gånger.

Syns bäst på blont hår, och det har jag ju inte så jag får bleka innan=sliter som fan.


Du kan också köpa ett billigt balsam och ha i en burk, sen kör du i en klick av din Directions färg i och rör om.

POW så har du en egen färgbomb!



Av batmanbebis - 18 juni 2014 21:12

The kid(2010) En sorglig verklighetsbaserad berättelse o Kevin som lever ett hemskt liv med sina föräldrar, misshandel och utanförskap. Fantastiskt fin film om att kämpa och överleva.


Non-Stop(2014)- Handlar om Bill som sätter sig på ett plan och plötsligt får en massa sms om att någon kommer att dö ombord på planet var 20e minut. Spännande och händelserik film med bra skådespel.


El Cuerpo(2012) En kvinnokropp försvinner från ett bårhus. En spännande film med många oväntade tvistar, spännande som sjutton!


Blå är den varmaste färgen(2013) En fin film om kärlek. En ung kvinna blir förälskad i en äldre. Så jävla fin film med massa känslor se den!


The Heat(2013) Två poliser ska jobba ihop. Men ingen av dom gillar att jobba med någon annan. Envisa och vet bäst ska dom lösa brott..Så jävla rolig, kan nog vara en av de roligaste jag sett


Captain Phillis(2014) Om en båt som blir kapad, verklighetsbaserad.Grym


The broken circle breakdown(2013) En känslofilm, älskar skådespelet och musiken i filmen..En film som går rakt in i hjärtat.


Boktjuven(2013) Underbar film om en flicka som går emot normen.

Big Bad wolves(2013) Bra från början till slut...En flicka hittas mördad, men vem är mördaren? Fattar fortfarande inte slutet dock, hahaha


13 sins(2014) En thriller om en kille som ingår i en mystisk lek och plötsligt dör folk...


Trance(2013) Två män är kära i samma kvinna..Männen är dessutom bittra fiender..Ännu en film med lite tvist i, I like!



Av batmanbebis - 18 juni 2014 20:56

Påväg hem från jobbet idag så drömde jag mig iväg, ibland är det rätt behagligt och ibland gör det mig ledsen.

Minns när jag spelade bingolotto och det var nån tant som vann massor med pengar och hon var hur lugn som hellst jag funderade genast på hur jävla glad jag skulle bli.

Skulle vråla.

Men jag är sån, jag visar verkligen mina känslor.

Så idag funderade jag på hur jag skulle reagera om jag fick ett plus på gravtestet.

Jag har aldrig gjort ett test, eller jo när jag var femton men det räknas knappt.

Jag skulle nog skrika...sen gråta för att nu är det äntligen MIN TUR.

Som att vinna på lotto.

Jag kan inte jämföra detta med något annat..Denna eviga väntan, alla försök, alla besvikelser.

Jag skulle skrika sen bli livrädd för att det inte går som det ska.


Om det sen visar sig ticka på och allt är bra så ja..jag kan inte föreställa mig känslan.

Jag kan inte sätta mig in i den känslan av att hålla mitt barn i mina armar.

Hur skulle jag berätta för mamma?

Hur skulle jag vara första natten, skulle jag kunna slita ögonen från detta underbara mirakel som ligger där?


Därför är det för mig så himla ofattbart att folk blir gravida som"hoppsan".

Tänk att någon annans hoppsan är en annan människas högsta önskan..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards