batmanbebis

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av batmanbebis - 17 juni 2014 18:18

Inatt var min pojkvän en pain in the ass, fast helt omedvetet.

Han rullade tätt tätt intill mig så det blev jätte varmt, jag puttade bort honom.

Kort därefter rullade han tillbaka, jag gjorde samma sak igen.

Sen började han att klappa på min rygg, jag suckade högt.

Efter rullande, varmt, klappande på ryggen så blev ja galen och bet honom.


Allt gjorde han dock i sömnen, haha stackarn.

Av batmanbebis - 17 juni 2014 12:17

Visst är det bra att man exprementerar mer med sex, verkligen!
Att lära känna sin kropp är det ultimata för gott självförtroende och så småningom ett bra sexliv.

MEN

När jag glider runt bland bloggar och hör pratet på unga tjejer så känns det som att dom gjort allt.

Inget är längre tabu.

Man har haft den fram och bak och man är vid artonårs ålder JÄTTE erfaren.

Man behöver inte vara så erfaren, och man behöver inte tillfredställa männen jämt.


Prata istället om alla unga tjejer som fortfarande inte fått orgasm.

Eller alla tjejer som inte vet hur man använder kondom, för att det är pinsamt.


Det är väl orgasmen isåfall som ska ligga i fokus, inte hur många hål man haft en snopp i.

Folk höjer på ögonbrynen om man inte testat trekant eller nångång testat lite med en tjejpolare.


Ta allt i eran egen takt för fan, ingen kan bestämma när Du är mogen!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards