batmanbebis

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av batmanbebis - 16 juni 2014 12:58

Idag är det måndag.

På fredag har jag ägglossning.

Eller kanske på lördag?
Tänker fan inte köpa såna fler äl-test.

Köpte för nån månad sen och fick spunk och testade i flera dagar, fast jag enligt appen inte skulle ha ägglossning.

Varför testar man sig när man vet att man inte ens har ägglossning, jo..för att man är dum!

Hahaha


Fantastiskt att jag ska åka iväg när jag har ägglossning.

Herregud jag måste skaffa mig en hobby så jag får annat att fokusera på.


Men allt påminner om bebisar.

Och mitt i allt detta så jobbar jag även med barn, inga små sådana men det spelar ingen roll.


Fortsätter att tvinga i pojkvännen Bisolvon och tänker på annat...annat.




Är det bara jag, eller kännas det som att det aldrig kommer att hända mig?
Hur är det för er andra som försöker, tänker ni att"snart är jag där också"

För jag kan verkligen inte ens föreställa mig att jag ska lyckas med detta.


Kanske ska man försöka förbereda sig för vad som händer om det inte går?

Vad gör man då?
Adoption är ju svindyrt.......

Kan inte se mig själv barnlös, VILL INTE!!!!!!!


Men allt ser bra ut där nere sa gyn, så då borde det ju gå?


FAN!!!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards